שיזוף בהתזה בחריש

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים


הבניינים חוסמים לכם את השמש? ככה תביאו אותה עד אליכם בלי לצאת מחריש 

 

שיזוף בהתזה בחריש


עזבו את חופי הים, תשכחו מהחול – כאן לא יהיה לכם את זה

למרות שאזור חריש מפורסמת בין השאר בגלל חופי הים והאווירה הצעירה, בשביל להשתזף באחד החופים תאלצו לפנות מספר שעות לרביצה בשעות שבהם השמש יחסית חזקה ומתאימה לשיזוף. זאת כמובן כשאתם מקפידים להשתמש במקדמי הגנה ולצרוך נוזלים על מנת שלא תתייבשו.

חלק מאותם מכוני יופי מציעים גם טיפולי שמש ללא שמש, כלומר שיזוף מלאכותי שכולל אחד משתי אופציות טיפוליות – האחת שימוש במכונת שיזוף בין אם זה מקלחון ובין אם מיטת שיזוף והשני כולל התזת תמיסה המשפיעה על הפיגמנט הטבעי של העור ומשנה אותו המוכרת כ"שיזוף בהתזה".

כדי לדעת לאן לפנות והיכן לברר על טיפולים הדבר החשוב ביותר הוא לבחור נכון ולא למצוא את עצמכם מקבלים טיפול קוסמטי במכון לא מקצועי. טיפול במכונים כאלו עלול לגרום לכם גם לשלם מאות שקלים עבור תוצאה שלא תהיו מרוצים ממנה וגם לצאת עם נזקים גופניים.

עוד לפני שחייגתם, חשוב לבצע מחקר קטן באינטרנט ולבדוק את הביקורות שכתבו אנשים שעברו את הטיפול המשזף במכון. במידה ואין הרבה כאלו, זאת לא סיבה להילחץ. מכוני יופי חדשים או כאלו שאינם מודעים לכוחו של הפרסום הדיגיטלי, עשויים להשקיע פחות בנראות האינטרנטית שלהם למרות שהם איכותיים ומקצועיים. במקום זאת, ניתן לבדוק דברים נוספים העשויים להצביע על רמת המקצועיות של המכון.

בדיקות נוספות שתוכלו לעשות ידרשו מכם להגיע לפגישת ייעוץ. בפגישה רצוי לשים לב לנראות המכון, הכשרתו של הצוות המטפל ורמת ההיגיינה. בנוסף, חשוב לזכור שסוג העור של כל אחד ואחת מאיתנו שונה ולכן, פגישת הייעוץ הכרחית לצורך התאמת הטיפול ללקוח. במידה ושמתם לב שהטיפול זהה לכולם מבחינת כמות הטיפולים ואופן הטיפול, אולי עדיף לעשות פרסה ולמצוא מכון אחר – מה שיתאים לכם לא יתאים לחבריכם.

 

 

למי נוכל ללכת לטיפול צבע בחריש?

שיזוף בהתזה מומלץ בחרישנכון שעל פניו, נראה ששיזוף בהתזה הוא תהליך פשוט הכולל התזת תמיסה על העור בדומה להתזת בושם. אבל, בעיר עם שפע כמו חריש שיזוף בהתזה הוא לא עסק למי שאינו מקצועי מספיק. התמיסה בה עושים שימוש מרבית המכונים מורכבת מתרסיס שקוף המכיל בין היתר סוכרים מן הצומח.  התזת החומר המשזף על גופנו נקלטת בשכבת האפידרמיס – שכבת העור העליונה ונספגת במהירות. עורנו מגיב לחומר על ידי תגובה כימית של חומצות האמינו בגופנו מה שגורם ליצירת חומר דמוי מלנין – הפיגמנט שמשמש כמנגנון הגנה מקרני השמש והוא זה שגורם לתהליך השיזוף.

בנוסף, חשוב לדעת שכשמדובר בשיזוף מלאכותי באמצעות התזת תמיסה משזפת, התהליך יהיה לרוב קצר ומהיר משימוש במכונת שיזוף. כיום שתי השיטות הנפוצות הן או ריסוס חלקי הגוף השונים על ידי קוסמטיקאית מוסמכת או כניסה למקלחון המרסס את החומר באופן אחיד על העור במשך דקות בודדות. מאחר ומדובר ב"צביעת העור" החשש של רוב הלקוחות שמתלבטות בין טיפולי השיזוף השונים הוא שהצבע יעלם במקלחת הראשונה אבל אל חשש, השימוש בחומרים מן הצומח וקיבוע החומר על העור גורמים לירידה הדרגתית של הצבע ולתוצאה העשויה להישמר גם למספר שבועות.

ונחזור לענייננו, הדרך לבחור בין כל שפע המקומות המציעים לנו טיפולי שיזוף בהתזה מקצועיים בתחומי חריש היא עצומה ויכולה לגרום לנו ללכת לאיבוד ואף לוותר על החלום השזוף, אבל אל דאגה! ריכזנו עבורכם את ארבעת מכוני השיזוף המומלצים ביותר באזור.

בסקר שנערך על ידי אתר המאגד בתי עסק שונים לפי עיסוקם יצא שארבעת המכונים המדורגים במקום הגבוה ביותר לפי המלצת הלקוחות וחווית הטיפול הם: אקספרס שיזוף בהתזה והלחמת ריסים ובראוניז הממוקמים בדיזינגוף , גט ברונז הממוקם בשכונת תל ברוך וסאן בודי שמיקומו בצפון חריש. ארבעתם מציעים שירותי שיזוף בהתזה הניתנים על ידי אנשי מקצוע מוסמכים בהתאם לבקשת המטופלים והתוצאה הרצויה אליהם שואפים.

למרות זאת, חשוב לזכור שלא משנה כמה המכון יהיה מקצועי, שירותי ואיכותי אם לא תיצמדו להנחיות הטיפול ותשמרו על עצמכם, אתם עלולים לצאת עם נזקים בריאותיים. גם אם יצאתם בשלום מטיפול רשלני, עדיין מדובר בתוצאה המתקבעת על העור, כל העור, בכל הגוף, למספר שבועות. אנחנו מניחים שלא תרצו פאדיחות בפינת הקפה במשרד כשתגיעו להפסקת נס ועוגייה בגוון שזוף עד כתום מאוד.

 

לגזור ולשמור: אלו הדברים שרצוי לעשות לפני ואחרי הטיפול  

מחיר שיזוף בהתזה בחריש ברכותנו! מצאתם את המכון בחריש שיעניק לכם עור שזוף, לפני שתשימו משקפי מגן ותכנסו למקלחון השיזוף או לחדר הטיפולים – הודיעו למכון על אלרגיות או בעיות בריאותיות אחרות. בסופו של יום, עדיין מדובר בריסוס חומר הגורם לתגובה וכימית וכדי למנוע נזק שייגרם לעור או למערכת הנשימה שלכם חשוב ליידע את הצוות על כל דבר קטן. במידה ולאחר הטיפול  גיליתם תגובה חשודה של גופכם בין אם זה עקצוצים או צריבה של העור , יידעו את המכון מהר ככל האפשר ואם זה מחמיר – פנו לטיפול רפואי!

כדי להשיג את השיזוף שחלמתם עליו חשוב תחילה להכין את העור בצורה הטובה ביותר! לפני שתגיעו למכון, פנקו את עצמכם במקלחת מרעננת והשתמשו בפליניג שיסייע בהסרת התאים המתים מהגוף. אחרי שיצאתם מהמקלחת תתנגבו ותשאירו את קרם הגוף והדאורדורט לאחר כך, המטרה היא לאפשר לעורכם לנשום ולספוג את החומר בצורה הטובה ביותר.

כשכבר הגעתם למכון, הורדתם את הבגדים ונכנסתם לטיפול  חשוב להקפיד שהאף והפה שלכם יהיו רחוקים ככל האפשר מהחומר הפעיל. בנוסף חשוב אף יותר, לא לוותר לעולם על משקפי מגן, העיניים והעפעפיים הם אזורים רגישים וחשיפתם לחומר המשזף עשויה לגרום לכוויות ולנזק שיגרום לכם סבל רב. על הנחיות הטיפול חשוב להקפיד גם כשכבר יצאתם מהמכון. ספיגת החומר תלויה במידה רבה באפשרות של העור לנשום, לכן רצוי ללבוש בגדים משוחררים. בנוסף, כדי שהחומר יתקבע באופן אחיד ואסתטי חשוב להימנע ממקלחות בין 5 ל9 שעות מסיום הטיפול שלכם.

לבסוף נגיד לכם שכל מה שהבאנו לכם כאן הם בסופו של דבר המלצות שאינן מחליפות ייעוץ ואבחון פרטניים של עורכם לפני הטיפול. ההמלצה שלנו היא להתייעץ בגורמים הבקיאים ברזי השיזוף בהתזה כדי שלא תצאו מאוכזבים, מצולקים ועם תמונות שלנצח החבר'ה יזכירו לכם בכל מפגש משותף או טיול.

למידע נסוף אנחנו פה בשבליכם – פורטל השיזוף של ישראל.

 

 

מכונת שיזוף בעמידה
מכונת שיזוף בעמידה – כל הטיפים

שוקלים שיזוף בהתזה? אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא כמה זמן השיזוף יימשך. אמנם אין תשובה מוחלטת, מכיוון שמשך הזמן יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, אך אנו יכולים לספק כמה תובנות שיעזרו לך להבין ולהפיק את המרב מחוויית השיזוף שלך בהתזה.

מכשירי שיזוף בהתזה
המדריך האולטימטיבי – מכשירי שיזוף בהתזה

כשמדובר בהשגת זוהר מנשק שמש, ישנן אפשרויות רבות זמינות. ממיטות שיזוף ועד קרמים לשיזוף עצמי, הבחירות יכולות להיות מכריעות. עם זאת, שיטה אחת שצברה פופולריות בשנים האחרונות היא שיזוף בהתזה. 

איך להוריד שיזוף בהתזה
איך להוריד שיזוף בהתזה? טיפים וטריקים שימושיים

הסרת שיזוף בהתזה יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אתה רוצה למנוע פסים או כתמים לא אחידים. עם זאת, חשוב להסיר ביעילות את השיזוף בהתזה כדי לשמור על מראה טבעי וללא רבב. בין אם יש לך אירוע מיוחד בקרוב או פשוט רוצה התחלה חדשה, הטיפים והטריקים המהירים האלה יעזרו לך להשיג את הסרת השיזוף המושלמת.

בחינת הסיכונים של שיזוף בהתזה

כשזה מגיע להשגת זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV, שיזוף בהתזה הפך לחלופה פופולרית. עם זאת, כמו בכל טיפול יופי, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. במאמר זה נבחן את השאלה: האם שיזוף בהתזה מסוכן?