כמה זמן מחזיק שיזוף בהתזה?

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

כמה זמן מחזיק שיזוף בהתזה?קבלי סקופ: ככה תהיי שזופה לשלושה שבועות מבלי לצאת מהבית

עונת הרחצה נפתחת, מסביבך משחקי מטקות ומדוזות, את על החול מנסה להשתזף. אחרי שעתיים וסיכוי להתייבשות את מתרוממת ומגלה שנשארת בגוון דומה לזה שבאת איתו מהבית. יש לנו פתרון בשבילך והוא מתאים גם לימים שאחרי עונת הרחצה. אבל לפני שנגלה לך עוד, נספר שכדי להנות ממנו תצטרכי להכיר את עורך והמוצרים השונים שקיימים בשוק. בדיוק בשביל זה הכנו את המאמר הבא עם כל מה שאת צריכה לדעת שימנע את האכזבה הבאה מחוף היום.

להיות בים בלי להיות בים

המאה ה-21 הביאה איתה בשורות בתחום הרפואה, האופנה וכך גם בתחום השיזוף. בין אם זה כניסתן של מיטות השיזוף לעסקי הקוסמטיקה ובין אם הבשורה שהביא עמו השיזוף בהתזה וקרמים שונים המעניקים לעור גוון מוקה קיצי.

אם את חוששת מלהיכנס למיטה או מקלחון הכולל עשרות נורות משזפות, שיזוף באמצעות התזה או קרם הוא הפתרון המושלם עבורך. חומרי השיזוף שמשמשים את מכוני היופי מורכבים מתמיסות של סוכר תלת-פחמני המשפיעות על ייצור המלנין בעורנו. מה שבהתחלה הכיל אלכוהול וחומרים שפחות ידידותיים למשתמשת, עבר שינוי וכיום מרבית המכונים עושים שימוש בחומרים ללא אלכוהול ובישום שמפחיתים את הנזק שעשוי להיגרם מריסוס העור בחומר המשזף.

קרמים משזפים או בשמם המוכר יותר "מוצרי שיזוף ללא שמש", מכילים חומרים שונים הנספגים בעור ומעניקים לו גוון כהה מזה הטבעי. בשונה מהרכיבים הפעילים בחומר בו עושים שימוש מכוני היופי השונים, מוצרים הנמכרים לשימוש ביתי מכילים חומר בשם  Dihydroxyacetone. מדובר בתוסף צבע שבדומה לתמיסות המוכרות, משפיע על שכבת העור העליונה וגורם לשינוי זמני בגוון הטבעי.

כמובן שלא לכל אחת מתאים שיזוף בהתזה כמו שלא לכל אחת מתאים שימוש במוצרים משזפים ללא שמש. לכן ישנם מספר דברים שחשוב לדעת לפני שבחורים באופציה הטובה ביותר עבורכן. בין אם זה טווח המחירים, טווח ההשפעה של המוצר ואופן השימוש בכל אחת מן האפשרויות שנביא כאן בפניכן.

מבולבלים מכל התרסיסים? אנחנו כאן לעשות לכם סדר

למי מאיתנו אין את תרחיש האימה הזה שבו אנחנו נכנסות למכון שיזוף ויוצאות בגוון כתום, למי מאיתנו אין תרחיש אימה אחר שבו אנחנו מורחות קרם משזף באופן לא אחיד ומסיימות עם כמה גוונים במקום אחד? בדיוק בשביל זה חשוב להכיר את האפשרויות השונות שעומדות בפנינו.

שיזוף בהתזה ידנית או ממכונה

מכוני הקוסמטיקה שונים מציעים שתי אפשרויות לשיזוף מלאכותי. האופציה הראשונה היא התזה ידנית שבה מטפלת מרססת את חלקי הגוף החשופים כאשר משך הטיפול הוא 20 דקות ועלותו נעה בין 120 ל180 ₪ לטיפול. האופציה השנייה והמהירה יותר היא שימוש במקלחת ייעודית המתיזה את החומר באופן אחיד וקבוע על מספר חלקי גוף בו זמנית. משך הטיפול במקלחת יהיה לרוב מספר דקות ומחירו נע בין 150 ₪ ל200 ₪.

היתרונות של טיפולים במכון יופי מוסמך ברורים – הפרוצדורה מבוצעת על ידי אנשי מקצוע באמצעות מכונות המפזרות את החומר על הגוף באופן אחיד עד לגוון הרצוי. התוצאה מטיפול במכון יופי עשויה להחזיק עד שלושה שבועות ויעילותה ידועה. אולם החיסרון העיקרי הוא שמדובר בטיפול בודד שעלותו גבוהה משמעותית מרכישת קרם ולכן לא תמיד מתאים לכל אחת.

קרמים לשיזוף ללא שמש

בשוק קיימים היום מגוון קרמים ותכשירים שונים לשימוש ביתי. התמרוקים שמשווקים על ידי חברות הקוסמטיקה המוכרות, מכילים רכיבים הדומים לאלו של השיזוף בהתזה בריכוז נמוך. את המוצרים ניתן למצוא בחנויות השונות ובאתרי האינטרנט של החברות שמשווקות תכשירים לשיזוף ביתי. טווח המחירים יכול לנוע בין 17 ₪ ל250 ₪ תלוי במותג ובוויטמינים השונים שמוסיפה חברת הקוסמטיקה לשמירה על העור.

היתרונות של הקרמים ברורים, ריכוז נמוך של חומרים פעילים מכניס לגוף פחות חומרים כימיים ומתאים למי שמעוניינת בשיזוף מלאכותי לזמן קצר. משך העמידות של המוצרים הללו על העור נע בין 5 ימים לשבוע ומתאים למי שרוצה לחזור לגוון הטבעי שלה תוך זמן קצר. החיסרון הברור הוא שלעיתים המריחה יכולה להיות לא אחידה וכך גם התוצאה הסופית. בנוסף, אי הקפדה על הוראות היצרן יכולה לפגום ביעילות המוצר.

ההמלצה שלנו היא כי אחרי שאת מחליטה על שימוש במוצר או שירות לשיזוף ללא שמש, הגיעי לפגישת ייעוץ במכון היופי או קראי על התכשיר ומרכיביו. כי בסופו של דבר, הבריאות חשובה יותר מאסתטיקה.

חזרה הדרגתית לגוון הטבעי

שיזוף בהתזה בביתלצערנו הרב, אם לא בורכנו בגוון טבעי שמקורו בגנטיקה אקזוטית, לא נוכל להישאר שזופים לנצח. מצד שני, אנחנו יפים כמו שאנחנו. למי שלא השתכנע ועדיין מעוניין בשיזוף בזק, נסביר בקצרה על התהליך ומה שקורה אחריו.

לרוב שיזוף בהתזה נשאר על העור כשבוע בממוצע, אם כי יש מקרים שבהם מחזיק השיזוף יותר – הכול תלוי בגוון העור הטבעי. הטיפול מתאים בעיקר למי שמחפש תוצאות מהירות ומידיות בין אם לאירוע משפחתי או בין אם לצילומים. עם ההגעה למכון וייעוץ קצר תתבקשו לבחור את הגוון הרצוי. רוב מכוני היופי מחזיקים מספר גוונים המתאימים את עצמם לגוון העור כך שהתוצאה הרצויה תהיה טבעית ככל האפשר.

עוד בתחילת הטיפול תתבקשו לחבוש משקפי מגן משום שהחומרים הפעילים מסוכנים לעיניים ועשויים לגרום לכוויות ולנזק. אחרי שסיימתם, הקפידו ללבוש בגדים משוחררים שלא יצרו חיכוך שיפגום ביעילות הספיגה של החומר על העור. אחרי שהגעתם הביתה, תמתינו לפחות 5 שעות מסיום הטיפול ורק אז כנסו להתקלח, אחרת יעילות הטיפול תפחת משמעותית.

לאלו מכם שמפחדים מאמבטיה מלאה בצבע משזף, אנחנו כאן להרגיע אתכם! החזרה לגוון הטבעית היא הדרגתית ואחידה. ככל ששכבת העור העליונה שלנו מתחלפת ומתחדשת כך גם דוהה השיזוף באופן טבעי (בדיוק כמו שמשתזפים על חוף הים). עד שתחזרו לצבע העור שאיתו חייתם עם הטיפול, כלל לא ישימו לב שביליתם כמה דקות של שיזוף במכון היופי הקרוב לביתכם.

בין אם בחרתם להשתמש בקרם לשיזוף ללא שמש ובין אם השקעתם במכון מקצועי, אל תתפשרו על איכות. כמו באיפור גם בתעשיית הקרמים יש לא מעט חיקויים המכילים חומרים שיכולים לגרום לכם לכוויות. כמו שיש מכונים המציעים טיפולים זולים באופן מחשיד על ידי מטפלים שאינם מוכשרים לבצע שיזוף בהתזה. חשוב לפנות רק למכון מוכר ומומלץ על ידי מטופלים אחרים. לא רק זה, ההקפדה על אמצעי מיגון במכונים הללו קריטית לבריאות שלכם משום שחשיפה נשימתית לחומרים הכימיים עשויה לגרום לנזק בלתי הפיך לריאות. בחרו במכון שמומחה במתן טיפולי שיזוף והתזה המשתמש רק בתמיסות האיכותיות ביותר בשוק – אל תתפשרו על היופי שלכם.

 ללא הקשר לשאלה כמה זמן מחזיק שיזוף בהתזה? חשוב לזכור ששיזוף מלאכותי לעולם לא קבוע. בדיוק כמו שביקור בודד בים לא מזכה אותך בגוון עור שחום. ההמלצה שלנו, לא משנה כמה עולה הטיפול או כמה זמן מחזיק, גם אם אינו נשאר לחודש שלם, הדבר החשוב ביותר שצריך לזכור הוא ששיזוף לזמן קצר עדיף משיזוף לא מקצועי שיכול לגרום לנזק לטווח הארוך.

מכונת שיזוף בעמידה
מכונת שיזוף בעמידה – כל הטיפים

שוקלים שיזוף בהתזה? אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא כמה זמן השיזוף יימשך. אמנם אין תשובה מוחלטת, מכיוון שמשך הזמן יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, אך אנו יכולים לספק כמה תובנות שיעזרו לך להבין ולהפיק את המרב מחוויית השיזוף שלך בהתזה.

מכשירי שיזוף בהתזה
המדריך האולטימטיבי – מכשירי שיזוף בהתזה

כשמדובר בהשגת זוהר מנשק שמש, ישנן אפשרויות רבות זמינות. ממיטות שיזוף ועד קרמים לשיזוף עצמי, הבחירות יכולות להיות מכריעות. עם זאת, שיטה אחת שצברה פופולריות בשנים האחרונות היא שיזוף בהתזה. 

איך להוריד שיזוף בהתזה
איך להוריד שיזוף בהתזה? טיפים וטריקים שימושיים

הסרת שיזוף בהתזה יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אתה רוצה למנוע פסים או כתמים לא אחידים. עם זאת, חשוב להסיר ביעילות את השיזוף בהתזה כדי לשמור על מראה טבעי וללא רבב. בין אם יש לך אירוע מיוחד בקרוב או פשוט רוצה התחלה חדשה, הטיפים והטריקים המהירים האלה יעזרו לך להשיג את הסרת השיזוף המושלמת.

בחינת הסיכונים של שיזוף בהתזה

כשזה מגיע להשגת זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV, שיזוף בהתזה הפך לחלופה פופולרית. עם זאת, כמו בכל טיפול יופי, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. במאמר זה נבחן את השאלה: האם שיזוף בהתזה מסוכן?