מחיר היופי: כמה יעלה לנו ביקור במכון שיזוף?  

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

מכון שיזוף מחיריםאם בעבר עור צח ולבן היה סמל הסטטוס של העשירון העליון, היום זהו השיזוף שמסמל את החיים הטובים. לצערנו, שגרת החיים של רובנו עמוסה וחופשות מפנקות הן אירוע שקורה לעיתים רחוקות. החדשות הטובות הן שגם אם לא נולדתם למשפחה שבה אתם יכולים להרשות לעצמכם להשתזף בחופי הים היפים בעולם, עדיין תוכלו להנות מגוון עור טרופי גם אם אתם לא גרים ליד הים.

הולכים למכון במקום לים

הדרך להגיע לשיזוף מהיר ומחמיא עוברת דרך המכון! על מנת להבין מהו הטיפול היעיל והבריא עבורכם, עליכם קודם כל לדעת מה אתם מחפשים ולאיזה תוצאות אתם שואפים. האפשרויות הקיימות בשוק כיום מגוונות וכוללות הליכים שונים – חלקם יעניקו לכם תוצאות תוך מספר דקות וחלקם דורשים מספר טיפולים.

מרבית מכוני השיזוף יציעו לכם שיזוף בהתזה או טיפול במיטה או מקלחון שיזוף הכולל עשרות נורות המעודדות את ייצור המלנין הגורם לשינוי בצבע העור.

האפשרות הראשונה בה תוכלו לבחור היא שיזוף בהתזה כאשר בחלק מן המכונים הוא מבוצע באופן ידני על ידי קוסמטיקאית או באופן אוטומטי במקלחון המרסס את החומר המשזף. בעוד שתהליך ידני הוא יסודי יחסית ועשוי להימשך קרוב ל20 דקות, התזה אוטומטית מהירה יותר ועשויה לקחת רק דקות בודדות. התרסיס מורכב מתמיסה העשויה בין היתר מסוכר חום והתזתה נעשית באופן אחיד על פני העור. לאחר ספיגת החומר, מתחיל לקבל הגוף גוון שזוף בהתאם לצבע העור הטבעי והשיזוף יכול להישמר עד לשלושה שבועות.

האפשרות השנייה היא שימוש במיטה או מקלחון שיזוף המדמה את התהליך הטבעי שמתחולל בגופנו בזמן שאנו נחשפים לשמש בחוף הים. מיטות שיזוף הן מכונה הכוללת עשרות נורות המקיפות את הגוף ופולטות אור המעודד את ייצור המלנין כתגובה לקרינה האולטרה סגולה שנפלטת מן הנורות. בדומה לזה, גם מקלחון שיזוף משיג אפקט דומה רק שבו מתרחש הטיפול בעמידה ולא בשכיבה(הכול תלוי בהעדפה שלכם) . עוד בהגעה למכון,  יבוצע אבחון על ידי איש צוות בנוגע לסוג העור והתוצאה הרצויה לצורך התאמת הטיפול. המלצת הטיפול תכלול גם את משך הזמן ועוצמת הנורות שתופעל במהלך הטיפול כדי שלא תראו כמו תאונת עבודה או כוויות שיגרמו לכם לימים של סבל.

בבודדים או בסדרת טיפולים – מה מתאים למי?

עכשיו כשהבנתם מה הם הטיפולים המוצעים במכוני שיזוף נעבור לסיבה שלשמה התכנסנו כאן – כמה יעלה לנו התענוג? כדי להבין את המחירים השונים חשוב לדעת שלא כל אחד מחפש סדרת טיפולים ארוכה ושיזוף מתוחזק לכל אורך השנה. ישנם אנשים שמחפשים להכהות את גוון העור לקראת אירוע מיוחד או סדרת צילומים ולכן, מאות ואלפי שקלים של טיפולי שיזוף אינם מתאימים להם.

למתיזים – זאת העלות של טיפולי שיזוף בהתזה

ממוצע המחירים לטיפול בודד של שיזוף בהתזה נע בין 100 ₪ ל200 ₪. לרוב מכונים יתמחו שיזוף בודד ב150 ₪ לטיפול שתוצאותיו לרוב יחזיקו 7-10 ימים. כדי ליצור חבילת טיפולים משתלמת לרוב יוזילו המכונים את העלות לטיפול בודד ויתמחרו חבילה של חמישה טיפולים במחיר של 650 ₪ (זאת כאשר המחיר הממוצע בשוק הוא בין 400 ₪ ל700 ₪). פירוש הדבר הוא הוזלה של המחיר לטיפול בודד ב20 ₪. לאלו שיגדילו ויזמינו חבילה של 10 טיפולים תינתן לרוב הנחה נוספת שיוצרת מחיר משתלם במיוחד.

לאלו שמעדיפים להיכנס למיטה – עלויות טיפול במיטות ומקלחוני שיזוף

לרוב המחירים בין מקלחוני שיזוף למיטות שיזוף יהיו יחסית זהים זאת בגלל אופן הטיפול הדומה בין שתיהן. בנוסף יכול להיות מצב שבו המכון משתמש רק באחת מהשניים אם זה בגלל העדפת הלקוחות ובין אם זה בגלל איכות המוצר ונוחות השימוש בו. עלותו של טיפול בודד במיטת שיזוף יהיה זול משיזוף בהתזה, זאת משום שהשפעת המוצר היא הדרגתית ונדרשים מספר טיפולים על מנת להגיע לתוצאה הרצויה באופן נכון. עלותו של טיפול כזה נעה בטווח שבין 35 ₪ ל70 ₪ כאשר מחירם של עשרה טיפולים בדומה לשיזוף בהתזה משתלמים. עלותם של עשרה טיפולים תהיה בממוצע 200 ₪ ועד 500 ₪ כאשר אלו המעוניינות במנוי חודשי, יוכלו למצוא אותו במחירים משתלמים של 300-450 ₪. רק שימו לב שישנם מקרים שבהם ההמתנה בין טיפול לטיפול הופכת את המנוי החודשי ללא משתלם עבורכן. לכן תמיד חשוב להתייעץ עם המכון ואנשי הצוות בו כדי למצוא את הטיפול הנכון והמשתלם ביותר עבורכן.

כשהשירות זול – משלמים ביוקר

מחירים במכון שיזוףכמו בשאר תחומי החיים גם במכוני היופי, ההיצע כלכך גדול ומגוון שפשוט מאוד להיאבד בין האפשרויות השונות ולבחור באופציה קלה וזמינה שבמקרה הטוב תגרום לכם לסובב ראשים בזעזוע ובמקרה הרע תגרום לכם נזקים ארוכי טווח. שיזוף מלאכותי בין אם במיטת שיזוף ובין אם באמצעות התזת התמיסה המשזפת, היא פרוצדורה קוסמטית לכל דבר שאם לא נעשית בזהירות על ידי אשת מקצוע, עשויה לגרום לנזק ועוגמת נפש.

עוד לפני שהחלטתם ללכת לקבל הצעת מחיר ואבחון סוג העור שלכם לצורך התאמת הטיפול, כנסו לגוגל והקלידו את שם המכון. שימו לב למחירים שמציע המכון האם מיועדים לכולם? האם זולים באופן מחשיד? הדבר הבא שחשוב לבדוק הן הביקורות האם ישנן ביקורות חיוביות, האם יש מידע רחב על השירות שמעניק המכון ואם כן האם אתם מכירים אנשים שהתנסו בטיפולים והיו מרוצים?

אחרי שהמכון עבר את מבחן הבדיקה הראשונית, הגיע הזמן להתקשר ולקבוע פגישה. בשיחת הטלפון חשוב לשים לב למספר דברים. דרך המלך שתעזור לכם להבחין בין מכון אמין ומקצועי למכון שיכול לגרום לכם נזק פיזי ומראה מגוחך היא מהירות ההזמנה לטיפול. כן, כן, מכון שיזמין אתכם לטיפול ראשון מבלי לדעת איך אתם נראים ומה סוג העור שלכם הוא מכון שעדיף להתרחק ממנו ויפה שעה אחת קודם!

אחרי הבדיקה השנייה, וודאי תגיעו למכון לפגישת ייעוץ. גם שם הבדיקה לא הושלמה וחשוב מאוד להסתכל סביב ולראות את התנהלות המכון. שימו לב להיגיינה. במהלך הפגישה בקשו לראות את חדרי הטיפולים ושימו לב לניקיון, שאלו את אנשי הצוות על הכשרתם המקצועית. הבדיקות הקטנות הללו הם אלו שמבדילות בין טיפול שיכול להיגמר כמו תרחיש האיימים של כל מי שחשבה להתנסות בשיזוף מלאכותי, לבין שיזוף של כוכבת הוליוודית.

בתום הבדיקה, אחרי שבוצעה אבחנה לעורכם חיזרו הביתה ובידקו את המחירים. הסיבה לכך היא שגם אם המכון אמין ואיכותי עדיין יכול לקרות מצב שבו המחיר המוצע מופרז ואינו תואם את טווח המחירים שסיפרנו לכם עליו כאן.

אם כל הבדיקות המקדימות שאמרנו לכם לעשות עזרו ובכולן עמד המכון – ברכותינו! מצאתם את המקום שיעניק לכם שיזוף מנצח גם באמצע החורף וגם אם אין לכם זמן פנוי להיכנס לאוטו ולנסוע לים!

לסיכום נאמר שכל אחד מאיתנו יפה כמו שהוא, לא משנה מה צבע העור שלו. לאלו שעדיין מעוניינים להשתדרג בצבע קיצי, גם בשיאו של החורף, קחו את המדריך הזה וצאו למצוא את המכון המושלם עבורכם! כאן בשבילכם פורטל השיזוף של ישראל.

טיפולי פנים לאחר שיזוף

בין אם אתם גברים או נשים, כמו רבים אחרים גם אתם נהנים להתמסר לטיפולים שיציעו לכם עור שזוף יותר. בין אם אתם משתזפים תוך כדי חשיפה לשמש, שכיבה במיטת שיזוף או שיזוף בהתזה, חשוב שתטפלו היטב בעור הפנים שלכם.

העצמת נשים: ויאגרה לנשים זמינה באופן דיסקרטי ללא מרשם

כשזה מגיע לבריאות מינית, השיחה נסבה באופן מסורתי סביב גברים. עם זאת, הזמנים משתנים, ונשים דורשות בצדק תשומת לב שווה ופתרונות לרווחתן המינית. כאן נכנסת לתמונה ויאגרה לנשים – אפשרות דיסקרטית ונגישה שיכולה לעזור לנשים לשפר את החשק המיני ואת הסיפוק המיני שלהן.

איפור לעור בהיר

לפעמים לוקח זמן עד שמוצאים את האיפור המתאים ביותר לעור הפנים. כאשר מדובר על עור בהיר, יש צורך להתאים את המייק אפ לגוון העור בעונות

לקחת את השיזוף שלך בתרסיס לשלב הבא: מדריך לחיזוק התפקוד המיני

השיזוף בהתזה יכול לעשות פלאים להערכה העצמית שלך, אבל האם ידעת שזה גם יכול לשפר את התפקוד המיני שלך? נכון, מחקר הראה ששיזוף בהתזה קבוע יכול לעזור להגביר את הדחף המיני שלך ולשפר את החוויה המינית הכוללת שלך. במדריך זה, נדון ביתרונות של שיזוף בהתזה על תפקוד מיני וכיצד תוכל לקחת את השיזוף שלך בהתזה לשלב הבא.