מחיר התרסיס: כמה יעלה לנו שיזוף בהתזה?

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

שוק הקוסמטיקה עבר שינויים רבים בשנים האחרונות, שינויים שהשפיעו גם על עולם השיזוף המלאכותי. בשנה בה מרבית הישראלים מוצאים את עצמם מבלים זמן רב בבית, זה לא מפתיע שגם הביקוש לשיזוף מלאכותי עולה וגובר. אך האם זה משפיע על המחיר? במאמר הבא הכנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת על שיזוף בהתזה וכמה יעלה לכם התענוג. הבשורות הטובות, תוכלו להרשות זאת לעצמכם.

מקלחון שיזוף או שיזוף בהתזה?

מה המחירים של שיזוף בהתזה?שיזוף מלאכותי קרוי גם "שיזוף ללא שמש" וכולל לרוב אחת משתי שיטות. הראשונה היא שיזוף במכונה או מקלחון שיזוף. מדובר בפרוצדורה הכוללת כניסה למכשיר בו מצויות עשרות נורות המופעלות בעוצמות שונות ומדמות את קרני השמש. היתרון המהותי בשיטת השיזוף הזו היא שמדובר בקרינה מפוקחת ומבוקרת המותאמת לסוג העור המטופל.

דבר נוסף המבדיל את השיזוף המלאכותי באמצעות מקלחון או מכונה מזה שלרוב נאלץ לעבוד שעות וימים עבורו תחת השמש הישראלית הוא שכאן ישנה בקרה מלאה על התהליך. במילים אחרות, זמן השיזוף ותדירותו תלויה בהנחיות הטיפול ובסוג העור. בעוד שהיציאה לשמש תלויה הרבה פעמים בזמן הפנוי של המשתזף, כאן המטרה העיקרית היא להביא לתוצאה הרצויה באופן בריא והדרגתי.

למרות היתרונות הברורים, לא כל המטופלים מעוניינים בטיפול הדרגתי שחושף את גופם לקרינה מלאכותית. מטופלים רבים שמגיעים לקליניקות לשיזוף מלאכותי מעוניינים בתוצאה מהירה לפני אירוע משפחתי או צילומים ולכן לא לכולם מתאים השימוש במכונת שיזוף.

בדיוק בשביל זה, קיימת השיטה השנייה שהיא השיזוף בהתזה. טכניקת השיזוף הזו כוללת ריסוס של תמיסה העשויה לרוב מחומרים שונים וסוכר תלת פחמני באופן שמשפיע על חומצות האמינו בעורנו וגורם לו לשנות את צבעו בהתאם לגוון הטבעי שלו. הטיפול שנמשך לרוב דקות בודדות גורם לכך שהחומר הנספג בגוף מעודד ייצור מלנין שהוא פיגמנט הנמצא באופן טבעי בגופנו והוא מה שגורם לתהליך השיזוף זמן קצר בלבד לאחר הטיפול.

שיזוף בהתזה – כמה זה עולה לנו?

סוגים של שיזוף בהתזה ומחירים בימים שלפני הקורונה תעשיית החתונות והצילומים שגשגה ולכן הביקוש לשיזוף מהיר ונקודתי היה גבוה במיוחד. למרות זאת נראה שעדיין ישנו ביקוש רב לשיטת השיזוף הזו וזאת משום שבניגוד לשיזוף המסורתי או השיזוף במכונה מדובר בתהליך בודד, מהיר המביא לתוצאות מידיות.

כפי שאמרנו, השיטה הזו אכן מתאימה למי שמעוניין בתוצאה נקודתית ולרוב השיזוף ידהה באופן הדרגתי עד לחזרה לגוון העור המקורי וזאת תוך מספר ימים בודדים ועד ל10 ימים ממועד הטיפול.

כשתגיעו למכון השיזוף ככל הנראה יתבצע התהליך באחת משתי דרכים. או שתכנסו למכונה בעלת מספר ראשי ריסוס שתכסה את גופכם באופן אחיד בתמיסה המשזפת. אופציה זו מהירה ביותר והטיפול עצמו נמשך דקות בודדות בלבד. הדרך השנייה אמנם איטית יותר אך יסודית לא פחות והיא התזת התמיסה  על ידי איש מקצוע מנוסה במכון. פערי הזמנים לא משמעותיים במיוחד וגם בשיטה זו תוכלו לסיים את הטיפול בפרק זמן של עד חצי שעה מהרגע שנכנסתם למכון.

אפשרויות התשלום גם הן נחלקות לשתיים ותלויות במידה רבה בתוצאה ובמספר הטיפולים המבוקש. בעוד ששיזוף במכונה יעלה לטיפול בודד בין 30 ל70 שקלים בממוצע. טיפול בודד של שיזוף בהתזה יקר משמעותית ומחיר נע בין 100 ל200 שקלים. אחת הסיבות לכך היא עלויות החומרים. בעוד שנורות משזפות מספיקות למספר טיפולים מסוים, תמיסת החומר בו עושים שימוש בשיזוף בהתזה הוא יקר (בהתאם לאיכותו) ומתאים לכמות שונה של טיפולים ומכאן מחירו.

לאלו מכם שיודעים שטיפול בודד אינו מספיק, היינו ממליצים לרכוש סדרת טיפולים. הסיבה לכך היא שרכישת סדרה של טיפולי שיזוף בהתזה מוזילה משמעותית את עלותו של כל טיפול בודד. אופציית תשלום זו מתאימה במיוחד למי שיודע שיש לו מספר אירועים בהם הוא יודע שיצטרך טיפול משזף נקודתי ומהיר. סדרת הטיפולים מתאימה גם למי שאינו מעוניין בשימוש בקרינה מלאכותית או חושש מכך משום שהטיפולי השיזוף בהתזה הם חיצוניים ופשוטים יותר.

סדרת טיפולים כזו תעלה לכם בין 200 ל700 ₪ ל5 טיפולים במרווחי זמן שונים. סדרה דומה הכוללת 10 טיפולים תעלה לכם החל מ450 ₪ ועד ל800 ₪. חשוב לזכור שמחירים אלו משתנים בין מכון למכון ותלויים לא רק באיכות הטיפול אלא בעלויות נוספות ונלוות לו.

כדאי לדעת שגם אם בחרתם בסדרת טיפולים, למרות שלא מדובר בקרני שמש הן מלאכותיות והן אמיתיות, עדיין לא ניתן לעבור מספר טיפולים בטווחי זמן קרובים. הסיבה לכך מעבר לתוצאה שתראה כמו תאונת אופנה מ2004, היא שמדובר בתמיסה המשפיעה על העור ועל הפיגמנטים השונים בו ושימוש תכוף בה עשוי לגרום לנזקים וכוויות.

היזהרו בטרם תשתזפו

מחיר שיזוף בהתזה, יתרונות וחסרונות

המחירים האטרקטיביים והתוצאות המהירות עושים את שלהם וגורמים לעשרות אלפי ישראליים לשלם ממיטב כספם למכוני הקוסמטיקה על מנת לזכות לקצת שיזוף בהתזה. אבל למרות היתרונות הברורים והתוצאות המהירות עדיין חשוב לבדוק את המכון, הטיפולים שהוא מציע ומידת ההיגיינה והמקצועיות של הצוות המטפל.

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא שלמרות רצונכם בגוון אגוז מעורר קנאה, הבריאות שלכם חשובה יותר. במידה ויש לכם מצב רפואי או עורי מסוים, אתם נוטלים תרופות מסוימות או שיש מניעה בריאותית לטיפולי שיזוף בהתזה, ידעו את מכון. במידה והמלצת הרופא היא להימנע בכל מחיר מכל שיזוף וותרו – התוצאה לא שווה את זה. במידה ואתם חושדים שהמכון מאפשר לכם את הטיפולים למרות מצבכם הרפואי – אם יש ספק אין ספק. מכון שאינו מקצועי ומעוניין בכסף שלכם בלבד, יטפל בכם בכל מחיר גם במחיר של הבריאות שלכם.

דבר נוסף שחשוב לזכור הוא שאתם הלקוח והמכון הוא מספק המוצר וכמו בכל רכישה, תרצו לדעת שהשירות שאתם קונים הוא מקצועי ואיכותי. לכן אל תחששו להגיע למכון לפגישת ייעוץ ובמידה ויש לכם חששות ממצב המכון או הצוות המטפל בו, בקשו סליחה בנימוס והמשיכו למכון הבא. היגיינה וצוות מקצועי הם שני הדברים החשובים ביותר בכל טיפול קוסמטי באשר הוא.

אל תהססו לשאול ולהתעניין ותשאירו את הבושה בבית. בכל מקום בו אתם מתכננים להשקיע מאות ואלפי שקלים תמיד תרצו לקבל את כל האינפורמציה החשובה וגם זו הלא חשובה. בסופו של דבר אתם רוצים לקבל את התמורה הטובה ביותר למחיר שתשלמו ולכן אל תחסכו בשאלות בין אם זה על הניסיון המקצועי ובין אם זה על רמת ההיגיינה בחדרי הטיפולים השונים.

ואם כבר דיברנו על חוצפה ישראלית, במידה ואתם רוצים להיות בטוחים. בקשו מאיש צוות לבקר באחד מחדרי הטיפולים ותתרשמו בעצמכם. מכון איכותי הוא כזה שלא יהיה לו מה להסתיר. במידה ואכן אתם מרוצים מכל מה שראיתם, זה הזמן לסגור עסקה.

וודאו שאכן המחיר שאתם מקבלים הוא זה המקובל בשוק ולא גבוה באופן משמעותי מהמתחרים. במידה ואתם עדיין לא בטוחים האם זהו המחיר הטוב ביותר עבורכם אל תהססו להמתין ולבדוק מקומות נוספים ומחירים שונים, אף אחד לא בורח ואף מכון לא יוותר על עסקה שתכניס לו כמה מאות ואלפי שקלים.

מכונת שיזוף בעמידה
מכונת שיזוף בעמידה – כל הטיפים

שוקלים שיזוף בהתזה? אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא כמה זמן השיזוף יימשך. אמנם אין תשובה מוחלטת, מכיוון שמשך הזמן יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, אך אנו יכולים לספק כמה תובנות שיעזרו לך להבין ולהפיק את המרב מחוויית השיזוף שלך בהתזה.

מכשירי שיזוף בהתזה
המדריך האולטימטיבי – מכשירי שיזוף בהתזה

כשמדובר בהשגת זוהר מנשק שמש, ישנן אפשרויות רבות זמינות. ממיטות שיזוף ועד קרמים לשיזוף עצמי, הבחירות יכולות להיות מכריעות. עם זאת, שיטה אחת שצברה פופולריות בשנים האחרונות היא שיזוף בהתזה. 

איך להוריד שיזוף בהתזה
איך להוריד שיזוף בהתזה? טיפים וטריקים שימושיים

הסרת שיזוף בהתזה יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אתה רוצה למנוע פסים או כתמים לא אחידים. עם זאת, חשוב להסיר ביעילות את השיזוף בהתזה כדי לשמור על מראה טבעי וללא רבב. בין אם יש לך אירוע מיוחד בקרוב או פשוט רוצה התחלה חדשה, הטיפים והטריקים המהירים האלה יעזרו לך להשיג את הסרת השיזוף המושלמת.

בחינת הסיכונים של שיזוף בהתזה

כשזה מגיע להשגת זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV, שיזוף בהתזה הפך לחלופה פופולרית. עם זאת, כמו בכל טיפול יופי, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. במאמר זה נבחן את השאלה: האם שיזוף בהתזה מסוכן?

שיזוף בהתזה בתל-אביב

הבניינים חוסמים לכם את השמש? ככה תביאו אותה עד אליכם בלי לצאת מתל-אביב    עזבו את חופי הים, תשכחו מהחול – כאן לא יהיה לכם