מקלחת שמש – כל מה שחובה לדעת לפני שרוכשים מקלחון שיזוף

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

מקלחון שיזוף מחירבימים של עבודה מהבית וסגר הולך ובא, הדבר שאנחנו הכי מתגעגעים אליו זה קצת שמש. הבעיה היא שלפעמים הים רחוק והעצלנות שהביאה איתה הקורונה משפיעה על היכולת להתארגן מהר על בגד ים וללכת להשתזף קצת. למזלנו אחת הבשורות הגדולות ביותר בעשורים האחרונים מלבד הפלאפונים והטלוויזיות הם מכוני השיזוף. אולם למרות הצלחתם לא מעט מהם שרדו תקופה קצרה בלבד ונאלצו להיסגר בגלל שימוש במכונות שיזוף שאינן איכותיות. בשביל זה, לקחנו את הטעויות שלהם והפכנו אותן לטיפים מנצחים לרכישת מקלחון שיזוף.

שיזוף מלאכותי – על שום מה ולמה?

החול וכדורי המטקות ששורקים כאילו זאת מלחמת העולם השנייה, אלו הם רק חלק מהמחיר של הנסיעה לחוף הים בשביל להשתזף (אם באתם לשחק מטקות או לבנות ארמונות בחול, תתעלמו מהחלק הראשון). כמו שאמרנו בהתחלה אחת הבשורות הטכנולוגיות בעשורים האחרונים הוא השיזוף המלאכותי – בשורה שגרמה להמוני מכוני שיזוף לצוץ כמו פטריות אחרי הגשם. הטיפול המשזף העניק ללקוחות את היכולת לקבל תוך כמה דקות שיזוף דומה לזה של השמש הישראלית. כמובן שבשונה מהשמש, עוצמת קרני הUV הנפלטות ממכונת השיזוף פועלות באופן מבוקר בהתאם לסוג העור של המטופל זאת במטרה להגיע לגוון עור אחיד ומחמיא.

בין אם אתם עסק צעיר ובין אם אתם ותיקים בנוף הקוסמטיקה הישראלי, כדאי שתדעו שמכונות שיזוף נחלקות לשני סוגים: מיטת שיזוף ומקלחון שיזוף. לפני שתיכנסו לדילמה האם לרכוש לעסק שלכם מיטה או מקלחון, נרגיע ונאמר שההבדל ביניהם לא רב ושני הסוגים ממלאים פונקציות דומות. אולם ההבדל המהותי היחיד הוא שבעוד שבמיטת שיזוף נעשה הטיפול בשכיבה ובמשך מספר דקות עד 20 דקות, מקלחון שיזוף הוא מתקן בו הטיפול נעשה בעמידה ויימשך לרוב עד 12 דקות. אין פירוש הדבר שמיטות שיזוף הן מיושנות ואיכותיות פחות, אך ללא ספק ניתן לומר שכיום מרבית המכונים מעדיפים לעשות שימוש במקלחוני שיזוף.

נגלה לכם גם שלהענקת טיפולי שיזוף בעסק שלכם יש יתרונות רבים. כך לדוגמה בעת החשיפה לקרני הUV בעת החשיפה לשמש, נוצר ויטמין D. בעת החשיפה לאותה קרינה של השמש בתהליך השיזוף המלאכותי, נוצר הויטמין ללא החסרונות שבחשיפה ממושכת לשמש. השפעותיו החיוביות של ויטמין D הן חיזוק העצם וגדילה והגנה על הגוף מפי מחלות שונות ביניהן אוסטאופורוזיס.

קצת סדר בבלגאן – מה מציעות לנו החברות המובילות

זהו, השתכנעתם – שמעתם מקולגה על מקלחוני השיזוף שהיא מחזיקה בעסק שלה ובא לכם גם. לפני שאתם מתחילים לדבר עסקים ולהקצות חדר שכל כולו יהיה בית חרושת למטופלים שזופים, חכו! קראו קודם מה יש לשוק להציע ולמי זה טוב. כפי שאמרנו השוק מלא בחברות וספקים שיציעו לכם מוצרים טובים יותר וטובים פחות:

מקלחון שיזוף מומלץ

חברת Tecnosole הבינלאומית מציעה מגוון דגמים וסוגים של מקלחוני שיזוף צבעוניים בגוונים שונים. המקלחונים החדשים ביותר שמציעים כוללים בין 48 ל57 נורות שיכולות להגיע לעוצמה של 200 וואט ומערכות חישה המפעילה את כל הנורות בו זמנית. בנוסף, מגיעות מכונות השיזוף עם תוספים מעניינים כמו רצפת מראה וחיבור בלוטוס לטלפון הנייד כדי שהמטופל יוכל להנות ממוזיקה בזמן השיזוף.

גם חברת Sun System העולמית מציעה מקלחוני שיזוף מהדור החדש עם מתקנים המכילים לא פחות מ58 נורות המקיפות את הגוף לאורך הטיפול. גם כאן בדומה לחברת Tecnosole עוצמת הנורות מגיעהל200 וואט המשזפים את הגוף באופן אחיד ובמהירות. הבשורה במתקני השיזוף של חברה זו בניגוד לקודמת היא שבחלק מהמקלחונים מותקנת פלטה מיוחדת המפעילה רטט שמסייע לחיטוב הגוף במהלך הטיפול.

לכל אחת מהחברות המובילות וכך גם לחברות אחרות ישנן מכונות שנמכרות כיד שנייה. בטרם תמשיכו לגולל נספר לכם שאין מה לדאוג ממקלחונים שלא נמכרים ישירות מהיבואן או היצרן. הסיבה העיקרית למכירת המוצר על ידי מכון השיזוף היא לא איכותו אלא דווקא הרצון להתחדש בדגם חדש או להחליף לדגם שיתאים יותר ללקוחות המקום. ההמלצה שלנו, אם החלטתם לרכוש מקלחון שיזוף יד 2, פנו קודם לספק מורשה שיסייע לכם בבדיקות הנדרשות.

אחרי שהענקנו לכם טעימה משוק מכונות השיזוף, נספר שמבחינת המחירים – הכול תלוי בדגם! אל תרכשו ביוקר מקלחון שאינו מתאים לעסק שלכם ואל תרכשו בזול מוצר שיגרום נזק ללקוחותיכם. שימו לב תמיד שהמחירים הם סביב עשרות אלפי שקלים אם לרף הגבוה או הנמוך – זה כבר תלוי במה שאתם מחפשים.

קודם בודקים ואז שרוכשים

אנחנו יודעים שהחלק הקודם עשה לכם קצת סדר במה שמתרחש בשוק מקלחוני השיזוף אבל עדיין, לפני שאתם מתקשרים נרגשים לספק שלכם חשוב לבצע עוד כמה בדיקות לפני הרכישה.

הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר הוא סקר שוק. הגדירו לעצמכם את המסגרת התקציבית וטווח מחירים שתהיו מוכנים להשקיע במקלחון השיזוף לעסק שלכם. לאחר מכן בחנו את ההיצע בשוק ורישמו לעצמכם מספר מקלחונים שתרצו לרכוש. אחרי שכתבתם זאת והגדרתם את התקציב דברו עם קולגות מהתחום או היכנסו לאתרי החברות וקיראו ביקורות. חשוב לדעת את היתרונות והחסרונות של כל מוצר שכן אחרת אתם עלולים למצוא את עצמכם גם עם מכשיר שלא יתאים לצורכי הלקוחות שלכם וגם תקלות מרובות שיגרמו לכם להוציא הרבה יותר כסף ממה שתכננתם.

במידה והחלטתם לרכוש מקלחון שיזוף מבית עסק או ספק המוכר אותם כיד 2, וודאו שאתם מקבלים את כל הפרטים יחד עם הדרכה מלאה לתפעול המכונה והמוצרים הנלווים. במידה והדבר מתאפשר, בקשו אחריות על המוצר או ריכשו שירותי טיפול והחלפת הנורות במקלחון השיזוף.

לבסוף, גם אם הספק או המכון שממנו אתם קונים את מכונת השיזוף נראה לכם אמין וזמין, אל תתפתו להיכנס לעסקה שבה אתם עלולים להישאר קירחים מכל הכיוונים. עוד לפני הרכישה נסחו הסכם הכולל את כל הפרטים המהותיים ובנוסף וודאו שאתם מקבלים קבלה על המוצר שרכשתם.

גיוס המונים: האינפורמציה שתביא לקוחות למקלחון השיזוף החדש שלכם

מחיר מקלחון שיזוף

מי שאינו מכיר את השיזוף המלאכותי עלול לחשוש בהתחלה ואף להימנע מלהזמין את הטיפול אצלכם. כדי להחזיר את ההשקעה שלכם במקלחון השיזוף שרכשתם לעסק ישנם מספר דברים שחשוב לציין בפני לקוחות פוטנציאליים. מידע זה, עשוי למשוך אליכם לקוחות חדשים להתנסות בשיזוף המלאכותי.

ראשית חשוב לספר שהיתרון המשמעותי ביותר שבשיזוף מלאכותי הוא שבעת התהליך מקבל הגוף ויטמין D המסייע לחיזוק המערכת החיסונים בדומה לחשיפה לשמש. מה שטוב הוא שבניגוד לחשיפה לשמש ולנזקיה האפשריים, קרני הUV שנפלטים ממקלחון השיזוף מבוקרים והמטופלים נחשפים אליהם לאורך מספר דקות בלבד.

ואם כבר דיברנו על נזקי השמש שבחשיפה לא בטוחה יכולים לגרום לכוויות ואדמומיות, מדובר בנזקים הנגרמים מחשיפה ממושכת ולא בטוחה. תהליך השיזוף המלאכותי נעשה באופן בטוח ומוגן על ידי איש מקצוע וכולל הגנה על העיניים וחשיפה לרמות קרינה מדודות ולזמן קצר.

לבסוף, אנשים יגיעו רק למקומות איכותיים ומקצועיים – בקשו מלקוחות מרוצים המלצות ,השקיעו בהיגיינה ושכרו רק אנשי צוות מקצועיים. כך גם אתם וגם הלקוחות שלכם יוכלו להנות ממקלחון השיזוף החדש שתרכשו לעסק – פורטל השיזוף של ישראל.

מיטת שיזוף למרפסת
מיטת שיזוף למרפסת – כל מה שצריך לדעת

דמיינו לעצמכם להתחמם תחת השמש הישראלית החמה, להרגיש את הליטוף העדין של הבריזה, והכל תוך כדי הנאה מהנוחות של המרפסת שלכם. עם מיטת שיזוף וקרם שיזוף, אתה יכול להפוך את המרפסת שלך לנווה מדבר אישי, שבו אתה יכול להירגע, להירגע ולהשיג את הזוהר המושלם מנשק שמש.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי – המדריך המלא

שיזוף הוא דרך פופולרית להשיג מראה מנשק שמש, אך חשיפה ממושכת לשמש עלולה להזיק לעור שלך. למרבה המזל, יש אלטרנטיבה בטוחה יותר – שיזוף עצמי. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להשיג זוהר ברונזה טבעי ללא סיכון של נזקי שמש. במדריך שלב אחר שלב זה, נלווה אותך בתהליך של השגת שיזוף יפה באמצעות מקלחת שיזוף.

שיזוף בהריון – כל מה צריך לדעת

במהלך ההריון, נשים רבות מודאגות מהמראה החיצוני שלהן ורוצות להיראות במיטבן. אחת הדרכים להשיג גוון זוהר היא באמצעות שיזוף. עם זאת, שיזוף בהריון יכול להיות מסוכן. במדריך זה, נחקור דרכים בטוחות להשתזף במהלך ההריון, כולל מיטות שיזוף, מקלחות שיזוף ומכוני שיזוף.

איך להשיג שיזוף מושלם עם מקלחון שיזוף

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשיג זוהר מנשק שמש מבלי לחשוף את עצמכם לקרני UV מזיקות, מקלחון שיזוף עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו נועדו לרסס ערפל עדין של תמיסת שיזוף עצמי על העור שלך