כך תפרגני לעצמך שיזוף מושלם מבלי לצאת מהבית

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

הקיץ בשיאו ונשים רבות רודפות אחרי מראה של שיזוף אקזוטי מושלם, בין אם בעזרת ביקורים תכופים במכוני ומיטות השיזוף המוכרות ואם במסגרת בילוי ממושך על חוף הים מול השמש הלוהטת של יולי-אוגוסט, אבל כיום ישנו פתרון פופולארי נוסף למשאלת השיזוף המיוחל, סדרת מוצרים לשיזוף עצמי פשוטים ונוחים לשימוש ביתי.

 

מוצרי שיזוף אלו יכולים להעניק לך לעורך מראה שיזוף בכמה גוונים לפי בחירתך, לדוגמא גוון צבע שוקולד זהוב, חום מוקה בהיר וכו', כל זאת בעזרת שימוש נכון במוצרים המתאימים המוצעים, ספריי שיזוף, מוס משזף או ברונזר כאשר חשוב כמובן לבחור במוצרים של המותגים המובילים בתחום – לצורך העניין ספריי שיזוף מומלץ המתאים לעור גופך יכול להעניק לך את גווני השיזוף המעודנים והנכונים ותחושה נפלאה כאילו חזרת הרגע מחופשה ביעד אקזוטי מפנק. כך לדוגמא סדרת מוצרי השיזוף החדשים של המותג BYNETA מבית נטע אלחמיסטר כוללים טכניקה ייחודית חדשה שנקראת Double Sun אשר יכולה להניב לתוצאות מרשימות ביותר על עורך תוך זמן קצר – מראה עור נוצץ שנוצר כארבע שעות לאחר השימוש. הלוק השזוף יכול להישאר על גבי העור עד ארבעה או חמישה ימים וייעלם בצורה הדרגתית עם התחדשות העור, הליך טבעי שאינו כולל תופעות לוואי וסימנים לאחר השימוש.

 

לא רק ספריי, אלא גם ברונזר ומוס

הברונזר המשזף של המותג "ביינטע" נחשב לקטיפתי ומפנק עם אפקט זוהר של ברק כאילו רק עכשיו חזרת מהחופשה החלומית של חייך. מדובר במוצר המכיל תרכובת איכותית של פיגמנטים עדינים עם מסוגלות להביא את העור לגוונים טבעיים ומיוחדים. הטכנולוגיה של המוצר משלבת תרכובת מיקרו פנינים מיוחדת המסוגלת להעניק לעור הגוף גוון שזוף עם גימור צבע גוף טבעי קטיפתי ומענג למגע. הברונזר מועשר בתמציות אלוורה מרעננות ומרגיעות במיוחד, בתוספת של בחומצה היאלורונית בכדי להקנות למראה עורך גימור חלק, רווי בלחות וגמיש. הברונזר מסוגל להעניק לעור הגוף שלך את המראה השזוף שתמיד רצית,  קורן וזוהר שלא תוכלי להפסיק להתפעל ולהחמיא לעצמך. המוס של המותג מגיע בגוונים של שוקולד זהוב, חום מוקה בהיר ומראה צבע גוף טבעי ויכול לעורר בעור הגוף תחושת התחדשות של אור זוהר ואחיד בכל המקומות.

 

וגם כפיפה למריחה

במטרה לקבל תוצאות שיזוף עצמי אידיאליות עם מוצרים הללו, כדאי להיעזר ולעשות שימוש עם כפפה לשיזוף כדי להניח ולמרוח היטב את שכבות המוס או הספריי לכדי מריחה אחידה ושווה בחלקים המבוקשים.  במקום להסתבך עם המריחה באמצעות כף היד שלך, הכפפה הייעודית לשיזוף עם בד מיוחד מסוגלת לאפשר מריחה חלקה, אחידה ושווה על פני כל האזורים הדורשים שיזוף בקלות וביעילות. הכפפה של המותג מאפשרת מריחה בשני הצדדים, כך שתוכלי למרוח בקלות ובמהירות.

 

 

מיטת שיזוף למרפסת
מיטת שיזוף למרפסת – כל מה שצריך לדעת

דמיינו לעצמכם להתחמם תחת השמש הישראלית החמה, להרגיש את הליטוף העדין של הבריזה, והכל תוך כדי הנאה מהנוחות של המרפסת שלכם. עם מיטת שיזוף וקרם שיזוף, אתה יכול להפוך את המרפסת שלך לנווה מדבר אישי, שבו אתה יכול להירגע, להירגע ולהשיג את הזוהר המושלם מנשק שמש.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי – המדריך המלא

שיזוף הוא דרך פופולרית להשיג מראה מנשק שמש, אך חשיפה ממושכת לשמש עלולה להזיק לעור שלך. למרבה המזל, יש אלטרנטיבה בטוחה יותר – שיזוף עצמי. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להשיג זוהר ברונזה טבעי ללא סיכון של נזקי שמש. במדריך שלב אחר שלב זה, נלווה אותך בתהליך של השגת שיזוף יפה באמצעות מקלחת שיזוף.

שיזוף בהריון – כל מה צריך לדעת

במהלך ההריון, נשים רבות מודאגות מהמראה החיצוני שלהן ורוצות להיראות במיטבן. אחת הדרכים להשיג גוון זוהר היא באמצעות שיזוף. עם זאת, שיזוף בהריון יכול להיות מסוכן. במדריך זה, נחקור דרכים בטוחות להשתזף במהלך ההריון, כולל מיטות שיזוף, מקלחות שיזוף ומכוני שיזוף.

איך להשיג שיזוף מושלם עם מקלחון שיזוף

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשיג זוהר מנשק שמש מבלי לחשוף את עצמכם לקרני UV מזיקות, מקלחון שיזוף עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו נועדו לרסס ערפל עדין של תמיסת שיזוף עצמי על העור שלך