ככה תבחרו את מכונת השיזוף המשתלמת ביותר

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

עולם השיזוף המלאכותי נכנס לחיינו בסערה אי שם במאה הקודמת. מה שהתחיל במריחה על העור של חומרים שאפשר למצוא בכל מטבח, המשיך לתרסיסים משזפים והסתיים בכניסתה של טכנולוגיית מכונות השיזוף. הבעיה היא שעסקים בתחילת דרכם עושים לא פעם טעויות של מתחילים ומשלמים ביוקר על מכונה שקנו בזול. במיוחד בשביל זה הכנו מדריך קצר שיעשה לכם סדר.

מכונת שיזוף מחיר

מיטה? מכונה? מה זה בעצם ולמי זה מיועד

לפני שבכלל נדבר על מחירים והאופן שבו תוכלו לבחור את המוצר המשתלם ביותר עבור העסק שלכם, בואו נדבר קצת על מכונות ומיטות שיזוף.

מיטת שיזוף היא פטנט שהומצא במאה הקודמת. מדובר במתקן מאוזן אליו נכנס המטופל ושוכב בו. גם בצידו העליון וגם בצידו התחתון מותקנות עשרות מנורות הפולטות קרינה אולטרה-סגולה המדמה את אור השמש. לפני שתיבהלו מהמילה "קרינה", נספר לכם שמדובר בקרני אור שאורכם קצר מזה של האור שאנו מקבלים מן השמש ובו זמנית ארוכים מקרינת רנטגן. אין זה אומר שהקרניים בטוחות לשימוש בתדירות גבוהה ולאורך זמן. בדומה לחשיפה לשמש – קרינת UV בעוצמות גבוהות במיוחד בסוגי עור שמחייבים הגנה יתרה מן השמש, עלולה לגרום לכוויות ואף לסרטן העור.

אבל יש סיבה להירגע, שימוש במכונה על ידי אנשי מקצוע שעברו הכשרה מיוחדת מכוונת לפליטת כמויות קרינה מדודות בהתאם לעור המטופל. הקרינה הנפלטת גורמת לגוף לשחרר את פיגמנט המלנין שתפקידו הגנה על העור מהשמש ובכך מסייע לחסום את קרני הUV הנפלטות בעוצמות משתנות מן השמש ולמנוע נזק לרקמות העור. אולם כמו שאמרנו, שיזוף שאינו מזיק הוא רק כזה שמתבצע בזהירות ותחת בקרה.

חכו לפני שאתם רצים לשבור תוכנית חיסכון

מחירי מכונות שיזוףאם אתם עסק שעיקרו טיפולי קוסמטיקה ובין אם אתם חדשים בשוק, כדאי שנספר לכם כבר עכשיו – מכונת שיזוף זו הוצאה! הוצאה גדולה אפילו. הדבר הראשון שחשוב לעשות לפני שמחליטים לרכוש מכונת שיזוף הוא לדעת מה אתם מחפשים. מכונות השיזוף נחלקות לשני סוגים: מיטות שיזוף ומקלחוני שיזוף. בעוד שמיטות שיזוף נחשבות למכונות השיזוף המסורתיות, מקלחוני שיזוף הולכים ותופסים תאוצה בשוק. מהסיבה הזו, ניתן למצוא בין המוצרים השונים גם מיטות שיזוף יד שנייה. אין זה אומר שהמוצר שתקבלו יהיה פחות איכותי ממוצר חדש אלא הרבה פעמים הטעם למכירת המכונה הוא החלפה לדגם חדש יותר.

מבחינת החברות המובילות הקיימות בשוק, ניתן למצוא מיטות שיזוף של החברה ההולנדית Alisun. החברה מציעה מיטות שיזוף במגוון דגמים בעלי גימורים חיצוניים בצבעים שונים, מערכת רמקולים שמאפשרת האזנה למוזיקה במהלך הטיפול, משטח שכיבה נוח התומך בגב המטופל ואף מערכת קירור המאפשרת התזת סילוני מים מרעננים.

בנוסף, ניתן למצוא גם מיטות שיזוף של חברות אירופאיות נוספות דוגמת Hapro  ההולנדית  ו Soltron  הגרמנית. שתי החברות נחשבות למובילות בשוק ומשווקות מיטות שיזוף הכוללות בין 30 ל50 נורות שיזוף. הדגמים שמשווקות החברות הללו, מאפשרים שליטה בעוצמות הקרינה במכונה, אחריות על ידי היצרן ועיצובים שונים.

במידה ואתם מעוניינים להציע שירותי שיזוף גם לאזורי גוף ספציפיים מבלי שהמטופלים ייאלצו להיכנס למיטה שתשזף את כל גופם, קיימות בשוק גם מכונות שיזוף המיועדות לפנים בלבד או בנויות באופן פתוח בדומה למניפה.  מכונות שיזוף המיועדות לפנים בלבד יכללו לרוב רק 12 מנורות המשזפות את האיזור באופן אחיד מכל צידי הפרצוף.

מחירי המכונות הללו משתנה בהתאם לסוג החברה והמוצר. בכדי לרכוש מכונת שיזוף תאלצו להיפרד מעשרות אלפי שקלים אולם טווח המחירים משתנה לכאן או לכאן במידה והמכונה אכן יד שנייה או לחילופין מקורית מן היצרן. כן חשוב לזכור שהוצאה הוא דבר שמשתנה בהתאם להרבה פרמטרים הכוללים גם בין היתר היצע וביקוש. אין פירוש הדבר שמדובר במוצר פגום או שאיכותו ירודה אבל תמיד טוב לבדוק.

מה בודקים לפני שרוכשים

מכונות שיזוף מחירון

לפני שאתם רצים עם צ'ק לספק הראשון  שיציע לכם את מכונת השיזוף הכי טובה בשוק, תדעו – לא כל הנוצץ זהב. גם אם המחיר מושך לכם את העין והוא נשמע בן אדם אמין ומקצועי יש עוד כמה דברים שחשוב לבדוק בדרך לקנייה.

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לדעת מה בכלל אתם מחפשים – האם זה מקלחון שיזוף? האם מכונת שיזוף לפנים? האם מיטת שיזוף חדשה או בכלל יד שנייה? כל הדברים הללו הם חלק מהמחקר הראשוני לקראת הרכישה.

כמו שאמרנו קודם, רכישת מכונת שיזוף היא עסק יקר שבו תאלצו מהיפרד מכמה עשרות אלפי שקלים. אחרי שהבנתם מה המוצר שאתם מחפשים חשוב לברר את מידות החדר שבו יתבצע הטיפול הרי בסופו של דבר שכיבה במיטה היא קודם כל עניין של נוחות. בנוסף, התסכול שיגיע לאחר הציפייה למכונת שיזוף שאינה מתאימה למידות החדר היא מתסכלת ורק מאריכה את החיפוש יותר ויותר.

לאחר שרשמתם לעצמכם את הגודל והסוג ולפני שאתם מדברים עם הספק קודם כל תבדקו את המוצרים הקיימים בשוק. לאנשים שעבודתם הוא שיווק ומכירה של מכונות יהיה לא פעם אינטרס לקדם מותג או מוצר מסוים שלא תמיד יתאים את הדרישות שלכם. לכן חשוב לבדוק קודם את ההיצע הרחב הקיים בשוק, החברות המובילות בתחום והמוצרים בהתאמה למדינות שונות, סוגי עור וכמובן התקציב המבוקש.

ואם כבר דיברנו על תקציב, הגדירו לכם תקציב ויעדים מראש, הסיבה לכך היא לא רק החשש לשלם מחיר מופרז על מוצר שתכננתם להוציא עליו הרבה פחות. הסיבה האמיתית והחשובה לא פחות היא לדעת מה הוא הסכום שמחיר נמוך ממנו יכול להריח מסריח. עסקאות מפוקפקות יש בכל מקום ובכל שירות, ספק אשר מציע לכם עסקה חד פעמית הכוללת מוצר שעל פניו נראה טוב אך מחירו הנמוך מעלה חשד יכול למכור לכם חתול בשק.

כשהגיע הרגע ופניתם לספק, הגדירו מראש את השאלות שתרצו להפנות אליו לגבי המוצר שיתאים לכם. גם אם הוא נראה אמין ומקצועי וכבר בשיחה הראשונה הוא בטוח שהוא יודע מה המוצר הטוב ביותר עבורכם עוד לפני שדיברתם, היזהרו. רק אחרי שהגדרתם ביחד איתו את המוצר שאתם מחפשים בהתאם לפרמטרים שעליהם דיברנו מקודם, תנו לו להעניק לכם המלצות.

אחרי שקיבלתם רשימת מוצרים מומלצת, בצעו בדיקה כפולה גם באתר החברה. שימו לב למחירים האם אלו שהספק מציע לכם אכן משתלמים? במידה ולא אל תהססו להודות על ההצעה ולהמשיך לספק הבא.

דבר אחרון ואולי החשוב מכולם, לפני שאתם מוציאים את הפנקס לרשום צ'ק לטובת הספק או החברה, התייעצו עם קולגות או קראו ביקורות. כיום האינטרנט יכול לספק כמעט כל סוג מידע שקיים ואנחנו בטוחים שגם על מכונת השיזוף שאתם מתכננים לרכוש תוכלו למצוא המלצה או דיס-המלצה ברשת. אם אתם לא מוצאים דבר, נסו להתקשר לחברה ואם גם זה לא עוזר,  וותרו על המוצר והמשיכו לחפש.

 לפני שנאחל לכם הצלחה בהמשך הדרך ניתן לכם עוד טיפ קטן וחשוב לא פחות מכל מה שאמרנו כאן – זהירות ובדיקות מרובות הן המפתח לרכישה מוצלחת של מכונות שיזוף. כאן בשבילכם – פורטל השיזוף של ישראל.

מיטת שיזוף למרפסת
מיטת שיזוף למרפסת – כל מה שצריך לדעת

דמיינו לעצמכם להתחמם תחת השמש הישראלית החמה, להרגיש את הליטוף העדין של הבריזה, והכל תוך כדי הנאה מהנוחות של המרפסת שלכם. עם מיטת שיזוף וקרם שיזוף, אתה יכול להפוך את המרפסת שלך לנווה מדבר אישי, שבו אתה יכול להירגע, להירגע ולהשיג את הזוהר המושלם מנשק שמש.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי – המדריך המלא

שיזוף הוא דרך פופולרית להשיג מראה מנשק שמש, אך חשיפה ממושכת לשמש עלולה להזיק לעור שלך. למרבה המזל, יש אלטרנטיבה בטוחה יותר – שיזוף עצמי. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להשיג זוהר ברונזה טבעי ללא סיכון של נזקי שמש. במדריך שלב אחר שלב זה, נלווה אותך בתהליך של השגת שיזוף יפה באמצעות מקלחת שיזוף.

שיזוף בהריון – כל מה צריך לדעת

במהלך ההריון, נשים רבות מודאגות מהמראה החיצוני שלהן ורוצות להיראות במיטבן. אחת הדרכים להשיג גוון זוהר היא באמצעות שיזוף. עם זאת, שיזוף בהריון יכול להיות מסוכן. במדריך זה, נחקור דרכים בטוחות להשתזף במהלך ההריון, כולל מיטות שיזוף, מקלחות שיזוף ומכוני שיזוף.

איך להשיג שיזוף מושלם עם מקלחון שיזוף

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשיג זוהר מנשק שמש מבלי לחשוף את עצמכם לקרני UV מזיקות, מקלחון שיזוף עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו נועדו לרסס ערפל עדין של תמיסת שיזוף עצמי על העור שלך