מכון שיזוף באבן יהודה

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

 

תושבי אבן יהודה? מהיום לא צריך לצאת מהעיר בשביל לתפוס קצת צבע

מכון שיזוף באבן יהודה

זה לא סוד שבשנים האחרונות אבן יהודה הולכת ומתפתחת, אם זה הקניונים החדשים והפרקים שבהם אפשר לשבת לקפה אחר הצהריים ואפילו מקומות בילוי שלאט לאט יפתחו מחדש אחרי שכולנו נתחסן לקורונה. מי שירצה ללכת לטבול קצת בים התיכון ייאלץ לנסוע עד להרצליה או געש ומי שירצה לתפוס קצת צבע, ייאלץ להיות יצירתי. המזל הוא שיש פתרון ואנחנו כאן לספר לכם עליו!

 

ללכת למכון שיזוף באבן יהודה? אפשר בפיג'מה

אם נאמר את האמת, ההכנה וההתרגשות של הנסיעה הראשונה לים בקיץ היא נחמדה והכל, אבל נסיעה של רבע שעה במקרה הטוב עם חול דביק ברגליים קצת פחות. בדיוק בשביל זה קמו בשנים האחרונות מספר מכוני שיזוף בעיר שיחסכו לכם את הנסיעה לים ועוד יותר טוב – את ההמתנה לעונת הרחצה.

חברות קוסמטיקה וטיפולי יופי המתמחות בשיזוף מלאכותי , השקיעו שנים רבות בחיפוש אחר פתרון טכנולוגי שיחליף את הפעולה של השמש בעת שאנחנו משתזפים. זאת לכל אורך השנה תוך שליטה ובקרה על אופן השיזוף ורמותיו בהתאם לעור המטופל. אחרי ניסוי וטעיה של שנים, נולדה מכונת השיזוף. השוק כיום כולל שני סוגים של מכונות שיזוף כאשר אחד מהם בנוי כמיטה בעלת עשרות נורות משזפות שהטיפול בה מתבצע בשכיבה. סוג שני בנוי בצורת מקלון וגם בו מקיפות את המטופל עשרות נורות משזפות המיועדות לטיפולים הנעשים בעמידה. עוצמת הנורות משתנה ממכונה למכונה ומהתאמת הטיפול ללקוח אולם העוצמה היעילה והמקובלת היא בין 160 ל200 וואט.

כדי להבין כיצד פועלות מכונות השיזוף חשוב להכיר קודם את שיטות הפעולה של הנורות המקיפות את גופנו במהלך הטיפול. ישנן שתי שיטות נפוצות בהם עושים שימוש מרבית מכוני היופי שיטת הUVB ושיטת הUVA. שיטת הUVB משפיעה על האפידרמיס שהיא  שכבת העור העליונה ומעודדת ייצור מלנין  כמה שעות לאחר השיזוף ועד יומיים לאחר הביקור במכון השיזוף. השיטה השנייה הלא היא שיטת הUVA   פולטת קרני אור שאורכן עולה על השיטה הראשונה, משפיע ישירות על הפיגמנט הטבעי של העור וגורם להתכהות בדומה לשיזוף ובהתאם לגוון העור הטבעי. החדשות הטובות הן שהטכנולוגיה של ימינו מאפשר למרבית המכונים לעשות שימוש בשתי השיטות  בעת ובעונה אחת. יותר מזה, המכונות החדשות והאיכותיות ביותר המשווקות כיום בשוק הן כאלו שעושות שימוש בשתי השיטות יחד ואם הגעתם למכון שמשתמש במכונה כזו, תדעו שאתם בידיים טובות.

 

 

מכון שיזוף באבן יהודה – עזבו את הים ותשמעו מה יש למכונים הללו להציע

מכוני שיזוף באבן יהודהאחרי שהבנו פחות או יותר מה הם טיפולי שיזוף וכיצד פועלים, הגיע הזמן להגיע לסיבה שלשמה התכנסנו כאן היום – מציאת מכון השיזוף המושלם עבורכם. אז במקום להתחיל בלי לדעת מאיפה, חסכנו לכם את החיפוש בגוגל וריכזנו עבורכם מספר מכוני שיזוף מומלצים באבן יהודה, כדי שתדעו לאן לשים וויז. לפני שנתחיל נאמר כי ישנם מכונים נוספים שמרוכזים על ידי אתרים כמו טופ סאן ואיזי ובעזרתם תוכלו למצוא מכונים נוספים לשם השוואת מחירים ואופן הטיפול.

תחילה נספר לכם שישנם מכוני שיזוף באבן יהודה שמציעים שיטת שיזוף מלאכותי הנקראת "שיזוף סולארי". מדובר במקלחוני שיזוף מן הדור החדש המיוצרים במדינות שונות באירופה וכוללים מנגנוני סינון קרינה מתקדמים ומנורות טורבו המיוצרות בהתאם לתקן האירופאי המחמיר. שני מכונים המציעים שירותי שיזוף המתמקדים בשימוש במקלחוני שיזוף סולאריים בכפר סבר הם בודי סאן ויקו וסטודיו אנה הממוקמים שניהם בעיר. בנוסף, לשימוש במכשור מתקדם, בגלל עוצמת ויעולתן של הנורות משך השיזוף הוא 8 דקות בלבד, כמובן בהתאם לעוצמות והנחיות הטיפול שהותאמו ללקוח בהתאם לגוון עורו והתוצאה הרצויה עבורו.

מכונים נוספים באבן יהודה מציעים לצד שירותי השיזוף המלאכותי גם טיפולים קוסמטיים נוספים. כך לדוגמה מכון היופי "אורכידאה" הממוקם ברחוב וויצמן בעיר, מציע בנוסף גם טיפולי פנים, המסת שומן וצלוליט בקור ועוד מגוון טיפולי אסתטיקה רפואית. אורכידאה הוא לא מכון היופי היחיד המציע שירותים כאלו, גם מכון "פוראבר טן" שנמצא ברחוב רוטשילד בעיר, מציע טיפולים נוספים מלבד הטיפול המשזף. כך לדוגמה תוכלו למצוא שם גם טיפולי הסרת שיער בלייזר כך שתצאו שזופים וחלקים לקראת הקיץ.

עוד לפני הטיפול חשוב לדעת שכניסה למקלחון שיזוף אינה דומה לרביצה בשמש, בעוד שבמרבית המקרים שיזוף על חוף הים לוקח בין חצי שעה למספר שעות של התהפכות על המגבת, השיזוף המלאכותי אורך זמן קצר יותר של 8 דקות בממוצע. בהקשר זה,  חשוב לזכור שכדאי למנוע נזק מיותר, חשוב להיצמד להנחיות המקצועיות לכל אורך הטיפול ולא לצאת ל"חיזוק" בשמש באותו יום אחרת עשויות להיגרם כוויות ועוד מגוון תופעות לוואי לא נעימות.

 

סיימנו את הטיפול במכון שיזוף באבן יהודה – מה עכשיו?

מכוני שיזוף המומלצים באבן יהודהלמרות שסיפרנו לכם על פתרון הצבע שיגרום לכם להישאר בעיר,  תמתינו עוד קצת עם הטלפון למכון השיזוף הקרוב לביתכם. עוד לפני ההנחיות המקצועיות כדאי שתדעו כמה דברים שחשוב לעשות ואסור לעשות בכל הנוגע לטיפולי יופי משזפים.

חשוב לדעת שאם עוד לא חגגתם יום הולדת 18, מרבית מכוני היופי המעניקים טיפולי שיזוף לא יאפשרו לכם לעבור את הטיפולים זאת משום שבשנת 2014 התקבלו בכנסת תקנות האוסרות על מכוני שיזוף להעניק את הטיפול לקטינים. התקנות אמנם תקפות  רק למי שמלאו לו 18 שנים אבל אם אתן נשים בהריון, גם אז לא תוכלו לעבור את הטיפול. הסיבה לכך היא שלאורך חודשי ההיריון, נכנס לפעולה הורמון המשפיע על הפיגמנטציה של עורה של האישה ועשוי לגרום לכתמים כהים על העור ולכן המלצת מומחי היופי היא להימנע ככל ממכוני שיזוף בתקופת ההיריון.

במידה ואתם לא קטינים או נשים בהריון ועברתם טיפול משזף, תשכחו ממקלחת מרעננת סמוך לחזרה מהמכון. לא רק זה, חשוב שתדעו שגם לפני הטיפול חשוב להימנע משימוש  בקרמים ותמרוקים שונים. זאת משום שהם עשויים לגרום לנקבוביות העור שלנו להיחסם ולטיפול להיות משמעותית פחות יעיל. לאלו שרוצים הסבר מפורט על התוצאות –  קרני הUV הנפלטות מעשרות הנורות משפיעות באופן ישיר על שכבת העור העליונה וכאשר העור לא מספיק נקי, הקרניים לא מצליחות לחדור אליו ולכן התהליך הופך משמעותית פחות אפקטיבי  אם נצמדתם להנחיות ולא מרחתם דבר לפני הטיפול אבל תרצו להיכנס להתקלח מיד אחריו, גם כאן תאלצו להימנע ולהמתין מספר שעות. שטיפת העור במים חמים מיד לאחר הטיפול עשויה לגרום לכוויות לא נעימות על העור.

חשוב לדעת שטיפולי שמש ללא שמש המשזפים את העור הם טיפולי קוסמטיקה כמו כל טיפול אחר. גם כאן כמו בכל פרוצדורה בעולם הקוסמטיקה, חשוב עוד לפני הטיפול ליידע את הגורמים המוסמכים  על בעיות בריאותיות קודמות. במידה ולא תודיעו, עלול להיגרם לכם נזק בלתי הפיך שלא רק יגרום לסבל רב אלא גם עשוי להחמיר את הבעיה הקיימת.


לשאלות נוספות אנחנו כאן בשבילכם – פורטל השיזוף של ישראל.

 

קרם למכונת שיזוף
קרם למכונת שיזוף – כדאי לדעת מתי משתמשים

קרמים למכונת שיזוף הם מוצרים בעלי נוסחה מיוחדת שנועדה לשפר ולהאיץ את תהליך השיזוף בעת שימוש במכונות שיזוף. קרמים אלו מכילים מרכיבים המסייעים להענקת לחות לעור, מקדמים שיזוף עמוק ועמיד יותר ומגנים מפני ההשפעות המזיקות של קרינת UV.

ספריי שיזוף מומלץ
ספריי שיזוף מומלץ – טיפים וטריקים

שיזוף במהלך ההריון הוא נושא שמעורר לעתים קרובות חששות בקרב אמהות לעתיד. למרות שהשיזוף עשוי להיראות לא מזיק, חשוב לתת עדיפות לבריאות ולבטיחות הן של האם והן של התינוק. עם אמצעי הזהירות והידע הנכונים, ניתן ליהנות מחווית שיזוף בטוחה במהלך ההריון.

מכונת שיזוף
מכונת שיזוף – המדריך המקיף ל- 2023

כשזה מגיע להשגת שיזוף מושלם, מכונות שיזוף הפכו לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב אנשים שרוצים זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV. מכוני שיזוף מציעים כיום מגוון אפשרויות, כולל שיזוף בהתזה ושימוש בקרמי שיזוף, הכל מתאפשר באמצעות מכונות גאוניות אלו. במדריך מקיף זה נתעמק בעולם מכונות השיזוף, ונגלה את הסודות להשגת שיזוף ללא רבב.

להתגבר על סטיגמה: ביקור במכון שיזוף כסובל מפסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב אוטואימוני המשפיע על העור וגורם לו להפוך לאדום, לגרד וקשקשי. זה יכול להיות לא נוח, וזה יכול להיות גם מביך עבור מי שסובל מזה. למרבה הצער, יש סטיגמה רבה סביב פסוריאזיס, ואנשים רבים מרגישים מודעים לעצמם לגבי מצבם.

המדריך האולטימטיבי למיטות שיזוף מתקפלות

מיטות שיזוף הפכו לדרך פופולרית להשיג זוהר מנשק שמש כל השנה. עם זאת, לא לכולם יש מקום למיטת שיזוף קבועה. כאן נכנסות לתמונה מיטות שיזוף מתקפלות. מיטות חסכוניות אלה מאפשרות לך לספוג את השמש מתי שתרצה ואז לקפל אותן בקלות לאחסון. 

מכונת שיזוף בעמידה – כיצד לעשות את זה נכון

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה לקבל זוהר מנשק שמש, מכונת שיזוף בעמידה עשויה להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו הן בחירה פופולרית במכוני שיזוף, ומציעות דרך נוחה ויעילה להשיג מראה ברונזה ללא צורך לשכב בשמש במשך שעות. כאן, נחקור את היתרונות של מכונות שיזוף עומדות ומדוע הן עשויות להיות אופציה מצוינת עבורך.