מתכננת לשנות צבע? כל מה ששכחת לשאול על מכונות שיזוף ונזכרת מאוחר מידי

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

מכונות שיזוףאחת מהבשורות הגדולות ביותר בתעשיית הקוסמטיקה העולמית מקורה בכלל בשנות ה70. לא מדובר בהסרת שיער או בהחלקה שהגיעה עשורים אחר כך אלא מכונות השיזוף ששינו את כללי המשחק והפכו את מלאכת ההשחמה לפשוטה ונוחה יותר. אולם לא כל מי שממהרת לטיפול במוכנה מודעת לסיכונים והסיכויים לכך שהשיזוף אכן ייצא מושלם. בדיוק לשם כך הכנו עבורך את המאמר הבא עם כל מה רצית לשאול וגם מה שלא תכננת.

נעים להכיר – אור השמש

השמש היא מקור האנרגיה והחיוניות של כולנו, היא גורמת לפרחים לצמוח , לחיות להתפתח וגורמת לכולנו להיות שמחים יותר. אבל האם את יודעת מה באמת מה תפקידה של השמש בתהליך השיזוף שלך?

דמייני סיטואציה שבה את מנצלת יום שמשי לנסיעה לים, את מחנה את האוטו, מוציאה את המגבת והספר וצועדת אל עבר כמה שעות של רוגע וקרני שמש מלטפת. בדרכך אל החוף את דורכת על החול החם וכוויות ספק נעימות ספק מציקות מחממות לך את הרגליים. כשהגעת הכי קרוב שאת יכולה לחוף, את פורשת את המגבת, מחברת אוזניות או קוראת ספר ומתחילה להנות מהחמימות של קרני השמש. בין אם סתם הגעת להנות מהים הישראלי ובין אם הגעת במטרה להשתזף מתחיל תהליך ייחודי ומעניין שבסופו של דבר גורם לעורך לשנות צבע לגוון כהה יותר.

השמש פולטת קרניים בלתי נראות בשם UV וברגע שאלו פוגעות בעור הוא ינסה להגן על עצמו מכוויות ואדמומיות באמצעות שחרור חומר הקרוי מלנין. אותו פיגמנט תפקידו כאמור להגן על העור וזאת באמצעות שינוי צבעו. במקרה והשמש חזקה מידי ושכחת את מקדם ההגנה בבית, התגובה של העור תהפוך משיזוף לאדמומיות מכאיבה שתגרור סבל רב במקלחת הבאה. במידה ואת חכמה בשמש, יחל להופיע על החלק החשוף של עורך גוון מוקה עדין שהוא בעצם תהליך השיזוף.

חשוב לדעת ששינוי צבע העור הוא בעיקרו הפעלת המערכת החיסונית של העור בהגנה מפני קרני השמש. חשיפה לא מבוקרת וללא אמצעי הגנה עשויה לגרום לנזקים אסתטיים ובריאותיים בהתאמה. לכן ההמלצה שלנו היא להיות יותר חכמה בשמש מאשר יפה בשמש.

ברוכה הבאה לעתיד

הכל על מכונות שיזוף

בהנחה שחוף הים רחוק, השעה מאוחרת מידי לקצת צבע קיצי או שעונת הרחצה נמצאת חודשים רבים קדימה, ישנם פתרונות שיכולים לעזור לך להשיג את הצבע שאת חולמת עליו גם ללא אור השמש.

כדי להבין במה מדובר, צריך לנסוע 40 שנים אחורה לסוף שנות ה70 העליזות בהן המצאה מהפכנית שהגיעה לארצות הברית, שינתה את כל מה שידענו על שיזוף. מדובר כמובן במכונת השיזוף, מכשיר גדול דמוי צדפה המכיל עשרות נורות הפולטות קרני UV  המחליפות את קרני השמש. חשוב לציין שבעשורים האחרונים עברה מכונת השיזוף אינספור גלגולים וכיום המכשירים הקיימים בשוק כוללים גם מתזי מים מרעננים וחיבור AUX אליו ניתן לחבר מוזיקה ולהעביר את הטיפול בנעימים.

מכונות השיזוף עובדות כך שעשרות הנורות שלהן פולטות אור אולטרה סגול בעוצמה המותאמת לגוון העור של המטופלת לכל אורך הטיפול. בשונה מאור השמש אליו צריך להיחשף מספר שעות בטרם תראו תוצאות, טיפול במכונת השיזוף נמשך פחות מחצי שעה.

חשוב לדעת שבמיוחד אם מדובר בטיפול ראשון, השינוי בגוון העור יהיה הדרגתי ואיטי (כמובן בהתאם לסוג העור). אם את סובלת מחוסר דחיית סיפוקים חשוב לדעת שאחד האיסורים הגדולים ביותר בשיזוף מלאכותי הוא לנסות "לחזק" את השיזוף בנסיעה לים. את התוצאות של מטופלות שניסו את זה נחסוך ממך כאן , אבל נגיד שזה משהו שעדיף לשמוע עליו מאחרים ולא לנסות בעצמך. בנוסף, מכון מקצועי שמכבד את עצמו לעולם לא יסכים להעניק לך טיפול נוסף תוך מספר ימים.

דבר חשוב נוסף שכדאי לדעת הוא שמכונות שיזוף כשמן כן הן – משזפות ותהליך זה הוא בסופו של דבר מנגנון הגנה של הגוף בפני קרני השמש. אמנם חשיפה מבוקרת על ידי איש מקצוע עשויה להיות בריאה יחסית, אולם עדיין יתכנו נזקים שונים בשימוש במכונת שיזוף לאורך זמן ומרבית המומחים ממליצים על שימוש מתון בלבד.

לפני שנכנסים למכונה – מה רצוי לשאול ומה אסור לעשות?

מיטות ומכונות שיזוף הכי טובותמצאת את מכון היופי המושלם עבורך, הצוות מסביר פנים והמחיר נראה מציאה. לפני שאת סוגרת עסקה ורוכשת מספר טיפולים או שיזוף חד פעמי, ישנם כמה דברים שחשוב לדעת ודברים שכדאי להיזהר מהם.

כמו בכל דבר בחיים ובמיוחד כאשר מדובר בטיפולים קוסמטיים, לא להתפתות לסגור עסקה שנראית מפתה אבל יכולה להתברר כחתול בשק. לפני ששילמת ולפני שהתחלת בשיזוף במכונה, רצוי לעשות שיעורי בית על המכון: חפשי המלצות ומידע נוסף, בדקי באיזה מכשירים נעשה שימוש במכון. כשהגעת לפגישת ייעוץ והוצע לך מחיר, שימי לב שהתאמת הטיפול נעשית לאחר בחינת גוון העור שלך. לאחר פגישת הייעוץ בקשי לראות את חדרי הטיפולים ואל תתביישי לשאול על הכשרת הצוות – כל הדברים הללו הם מה שיכול בסופו של דבר למנוע נזק עתידי. במידה והמכון לא נראה לך, אל תהססי -מדובר בכסף ובבריאות שלך. התנצלי בנימוס והמשיכי לחפש מכון שיעניק לך טיפול מקצועי ואיכותי.

אם מצאת את המכון המושלם, חכי לפני שאת ניגשת למלאכה. לפני כל טיפול רצוי להגיע כשהעור נקי והנקבוביות פתוחות על מנת שעורך יוכל לקלוט את קרני הUV באופן מיטבי. לכן אם בחרת להתקלח לפני הטיפול, הקפידי לא למרוח דבר לאחריו וותרי על איפור גם ככה אף אחד לא רואה אותך כשאת שוכבת במכונת השיזוף. בנוסף, מה שלא הרבה יודעות הוא שרצוי להימנע גם משימוש בדאורדורט. הסיבה לכך היא שבחומרים שאמורים לנטרל את זיעת גופך, יש לא פעם אלומיניום ואלכוהול שעשויים לגרום לך כוויות באזור בית השחי ולמרות שלמזלנו לא חווינו כאלה, אנחנו מניחים שזו לא חוויה שתאחלי לעצמך.

דבר נוסף שחשוב לדעת ולהיצמד אליו כאילו מדובר בעשרת הדיברות הוא – הנחיות. לא משנה מה שמעת ואיפה קראת, אין דבר חשוב יותר מלהקשיב לבעל ניסיון!  בסופו של דבר מדובר בטיפול במכונת שיזוף שתוצאותיו נשארות על עורך לשבועות ארוכים.

בכל טיפול השתמשי במשקפי מגן, העיניים שלך עדינות והראייה שלך חשובה – בשום פנים ואופן לעולם אל תסירי אותם באמצע הטיפול! את מוקפת עשרות נורות המפיצות קרינה חזקה והנזק שעשוי להיגרם לך לא שווה שיזוף בעפעפיים.  במידה והחלטת לאחר הטיפול לבקר במכון הכושר לאימון זריז, כדאי שתדעי שכל מכון שיזוף שמכבד את עצמו ימליץ לא להתקלח בטרם עברו 4 שעות מהטיפול. הסיבה לכך היא שהקרינה גורמת לעור להיות רגיש ומקלחת חמה עשויה לגרום לכוויות ואדמומיות ששווה לחסוך אותם באמצעות המתנה של מספר שעות למקלחת.

נגלה לה סוד לסיום, אנחנו לא יודעים מה גוון העור שלך ולאיזה גוון את שואפת אבל אנחנו בטוחים שאת יפה כמו שאת. במידה ואת עדיין רוצה לשדרג את גוון עורך לצבע קיצי, כדאי שתדעי שלא משנה מה  – על טיפול איכותי לא מתפשרים!

טיפולי פנים לאחר שיזוף

בין אם אתם גברים או נשים, כמו רבים אחרים גם אתם נהנים להתמסר לטיפולים שיציעו לכם עור שזוף יותר. בין אם אתם משתזפים תוך כדי חשיפה לשמש, שכיבה במיטת שיזוף או שיזוף בהתזה, חשוב שתטפלו היטב בעור הפנים שלכם.

העצמת נשים: ויאגרה לנשים זמינה באופן דיסקרטי ללא מרשם

כשזה מגיע לבריאות מינית, השיחה נסבה באופן מסורתי סביב גברים. עם זאת, הזמנים משתנים, ונשים דורשות בצדק תשומת לב שווה ופתרונות לרווחתן המינית. כאן נכנסת לתמונה ויאגרה לנשים – אפשרות דיסקרטית ונגישה שיכולה לעזור לנשים לשפר את החשק המיני ואת הסיפוק המיני שלהן.

איפור לעור בהיר

לפעמים לוקח זמן עד שמוצאים את האיפור המתאים ביותר לעור הפנים. כאשר מדובר על עור בהיר, יש צורך להתאים את המייק אפ לגוון העור בעונות