בלי לצאת מהבית: כך תשיגו שיזוף של כוכבת אינסטגרם

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

קרם שיזוף עצמירובנו חולמים על מראה קיצי ורענן אבל תחזוקה של שיזוף מחמיא מחייבת שעות של רביצה בשמש עד לתוצאה הרצויה. עם כניסתם לשוק של תכשירים שונים, ניתן לבלות זמן קצר יותר על מיטת השיזוף וזמן ארוך יותר עם גוון עור אקזוטי. אבל לפני שמתחילים להימרח – מה כדאי לדעת וממה כדאי להיזהר? התשובות במאמר הבא.

צעד קטן לשיזוף מושלם

אחד מסממני היופי הנפוצים בארצות חמות הוא השיזוף, אם זה בים, בבריכה, במכון קוסמטיקה ואפילו בבית. לעיתים לא חייב ללכת לחנויות הפארם השונות ואמצעים כמו שמנים טבעיים לשיזוף ולימון להבהרה מזרזים גם הם את האפקט של השמש. אולם מומחים מזהירים ששימוש לא מבוקר יכול לגרום לכוויות במיוחד כששוהים שעות רבות בשמש. לכן ההמלצה היא לרכוש קרם שגם יביא לתוצאה הרצויה וגם ישמור לנו על העור.

עוד בשלב הקנייה חשוב להתאים את התכשיר לסוג העור, מה שעובד אצל כוהנות ביוטי שמתחזקות גוון קיצי, לא תמיד יעבוד עבור מי שלא רגיל לבלות שעות על מיטת השיזוף.

הקרם דה לה קרם של השיזוף

בשוק קיימים היום מגוון תכשירים  במגוון סוגים וסגנונות שיכולים להתאים לשמש הישראלית, החל מתרסיסים שונים ועד לקרמים שמעניקים מראה כאילו ביליתם שעות בחוף הים. הכנו עבורכם טעימה על קצה המזלג שתעשה לכם סדר בבלגאן:

קרמים שנשטפים במים: חברות רבות משווקות תמרוקים המעניקים מראה שזוף גם ללא יציאה לשמש. מדובר בקרמים שניתן למרוח על העור בדומה למייקאפ ומספר דקות לאחר המריחה מתקבעים על העור ומעניקים מראה שזוף. בחנויות של סקארה וביוטיקר תוכלו למצוא קרם שיזוף בעלות של 17 ₪ ומי שמעוניין להשקיע בתכשיר שעמיד למים יכול לרכוש את התרסיס של חברת גרלן בעלות של 240 ₪.

תמרוקים משזפים: במרבית החנויות קיימים היום קרמים אותם ניתן למרוח בטרם היציאה לשמש  שיוצרים שיזוף אחיד וטבעי. התחליבים שלרוב מכילים גם קרם לחות וגם מקדמי הגנה, מומלצים במיוחד למי שמעוניינת להשיג שיזוף מהיר ואחיד שנשמר לאורך זמן. התכשירים משווקים לרוב על ידי חברות הקוסמטיקה הגדולות והמוכרות וטווח המחירים נע בין 75 ₪ ועד ל280 ₪ .

תכשירים המכילים ויטמינים ומינרלים לשמירה על העור: תמרוקים המכילים מקדמי הגנה ולחות עשירה לא תמיד מספיקים לשמירה על העור במהלך השיזוף. כדי להתמודד עם הבעיה הזו, פותחו קרמים שונים המכילים בין היתר ויטמין C המסייע במניעת רפיון של העור וקרמים המכילים אלוורה ותמציות צמחים שונות להרגעה ושמירה על גופנו מקרני השמש. תכשירים כאלו עשויים להיות טיפה יותר יקרים כאשר טווח המחירים שלהם נע בין 99 ₪ ל305 ₪ .

יוצאים מהמיטה – מה לעשות אחרי שקמנו ממיטת השיזוף?

שיזוף עצמי בבית כל הדרכיםלכל מי שמשתמש בקרמים או שמנים המיועדים לשיזוף או למראה קיצי ללא שיזוף (אל תדאגו לא נגלה), יש את החשש שהתכשיר ילכלכך את הבגד או מיטת השיזוף. קודם כל הסירו דאגה מליבכם, הרבה מהחברות מבטיחות שמספר דקות לאחר המריחה אף אחד לא יידע שהשתמשתם בתכשיר מיוחד. אבל, שימו לב – תכשירים על בסיס שמן עשויים להשאיר כתמים שומניים על הבגדים או מיטת השיזוף אם לא נספגו כמו שצריך. תשומת לב מיוחדת צריך לתת גם לקרמים ותרסיסים המדמים שיזוף שאינם עמידים במים. תכשירים כאלו עשויים לנזול או למחוק כליל את השיזוף שיצרתם.

 

אז אחרי שבחרתם את התמרוק המתאים ביותר, נמרחתם ויצאתם לשמש  – הגיע הזמן להשוויץ בתוצאות.

מיטת שיזוף למרפסת
מיטת שיזוף למרפסת – כל מה שצריך לדעת

דמיינו לעצמכם להתחמם תחת השמש הישראלית החמה, להרגיש את הליטוף העדין של הבריזה, והכל תוך כדי הנאה מהנוחות של המרפסת שלכם. עם מיטת שיזוף וקרם שיזוף, אתה יכול להפוך את המרפסת שלך לנווה מדבר אישי, שבו אתה יכול להירגע, להירגע ולהשיג את הזוהר המושלם מנשק שמש.

שיזוף עצמי
שיזוף עצמי – המדריך המלא

שיזוף הוא דרך פופולרית להשיג מראה מנשק שמש, אך חשיפה ממושכת לשמש עלולה להזיק לעור שלך. למרבה המזל, יש אלטרנטיבה בטוחה יותר – שיזוף עצמי. עם המוצרים והטכניקות הנכונות, אתה יכול להשיג זוהר ברונזה טבעי ללא סיכון של נזקי שמש. במדריך שלב אחר שלב זה, נלווה אותך בתהליך של השגת שיזוף יפה באמצעות מקלחת שיזוף.

שיזוף בהריון – כל מה צריך לדעת

במהלך ההריון, נשים רבות מודאגות מהמראה החיצוני שלהן ורוצות להיראות במיטבן. אחת הדרכים להשיג גוון זוהר היא באמצעות שיזוף. עם זאת, שיזוף בהריון יכול להיות מסוכן. במדריך זה, נחקור דרכים בטוחות להשתזף במהלך ההריון, כולל מיטות שיזוף, מקלחות שיזוף ומכוני שיזוף.

איך להשיג שיזוף מושלם עם מקלחון שיזוף

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה להשיג זוהר מנשק שמש מבלי לחשוף את עצמכם לקרני UV מזיקות, מקלחון שיזוף עשוי להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו נועדו לרסס ערפל עדין של תמיסת שיזוף עצמי על העור שלך