על רגל אחת: כל מה שחשוב לדעת לפני שנכנסים למכונת שיזוף בעמידה

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

מכונת שיזוף בעמידה

העתיד כבר כאן והוא שזוף מתמיד! אחת משיטות השיזוף המלאכותי החדשניות והאהובות ביותר הוא מכונת שיזוף בעמידה. לא משנה אם בקיץ או בחורף, תוך מספר דקות תוכלו לצאת עם גוון עור כאילו הרגע חזרתם מחופשה ביעד אקזוטי. אבל לפני שמתנסים, חשוב להכיר את השיטות הקיימות ולדעת ממה להימנע. במיוחד בשביל זה הכנו בשבילכם את המאמר הבא.

הכר את הטכנולוגיה – מה זו בכלל מכונת שיזוף?

עד להמצאת השיזוף המלאכותי, הדרך למראה שחום כללה זמן ממושך של רביצה בשמש.  חשיפה ממושכת לקרינה האולטרה סגולה שפולטת השמש עשויה לגרום לנזקים בריאותיים ואסתטיים שונים. לא רק זה, כמו ששר פעם אביב גפן "לטבע ארבע עונות" ואם לא התמזל מזלנו לגדול במדינה עם אקלים חם, טווח הזמנים לשיזוף מוצלח הולך ומתקצר.

למזלנו הרב, הבשורה הטכנולוגית של מכונות השיזוף גורמת לכך שלא נצטרך להיות תלויים יותר בעונות השנה. מיטות השיזוף, בנויות במבנה עגול וכוללות עשרות נורות שמפיקות אנרגיה דומה לזו של אור השמש זאת כדי להשיג שיזוף אחיד לכל החלקים בגוף.

שתי השיטות הנפוצות ביותר בהן עושים שימוש מכוני הקוסמטיקה הם שיטת הUVB ושיטת הUVA. השיטה הראשונה חודרת לשכבה הראשונה של העור ומעודדת ייצור מלנין החל ממספר שעות לאחר השיזוף ועד ליומיים. שיטת הUVA מנגד, כוללת קרני אור ארוכות יותר המשפיעות באופן ישיר על הפיגמנט שלנו ומכהה את העור בהתאם לגוון הטבעי שלנו.

עכשיו קבלו בשורה לבשורה – כיום לא צריך להתלבט בין אחת מן השיטות ומרבית מכונות השיזוף עושות שימוש בשתי הטכנולוגיות בעת ובעונה אחת. מרבית המכונות שעושות שימוש בטכנולוגיה משולבת משווקות על ידי חברות מובילות באירופה ומותאמות לתקן הישראלי המחמיר.

מבולבלים: ככה תדעו במה לבחור

לפני הכל דעו שאם עוד לא חגגתם 18 אביבים, תצטרכו להסתפק בשמש הישראלית. בשנים האחרונות התהדק הפיקוח על מכוני השיזוף ומדינות רבות ביניהן ישראל הכניסו לחוק איסור על מתן שירותים למי שטרם הגיע לגיל 18. מכונים מקצועיים ואיכותיים, לא יסתכנו בקנס או בפרסום שלילי אודותיהם ויעדיפו לא לספק את שירותי השיזוף לקטינים.

אם החלק הראשון לא רלוונטי אליכם, ברכותינו! אתם יכולים להתחיל להשתזף במכונה! מרבית מכוני השיזוף והקוסמטיקה יזמנו אתכם לפגישת ייעוץ קצרה שבה יאבחנו את עורכם ויתאימו לכם תוכנית טיפול בהתאם לתוצאה המבוקשת. אם אתם חדשים בעסק, סביר להניח שימליצו לכם על סדרה של 5-10 טיפולים שאורכם לא ארוך יותר מ12 דקות לטיפול בודד. אם אתם מיודדים עם המערכת, ימליצו לכם על טיפול לאורך זמן כאשר אחת לשבוע תצטרכו להגיע לתחזוקה במכון.

עוד בשיחת הייעוץ חשוב לדעת שאתם נמצאים בידיים טובות והמכון משתמש במוצר חזק ואיכותי. חברה שמכבדת את עצמה, תשתמש בדגם של מותג מוכר ואיכותי הכולל בין 42 ל52 נורות שיזוף בעוצמה של בין 160 ל200 וואט. בנוסף, וודאו שחלק מהמחיר המוצע כולל גם אחריות על הטיפולים במידה ונגרם לכם נזק.

והכי חשוב לזכור, הגעה לפגישת ייעוץ היא לא חתונה קתולית. מותר להגיע לפגישות  מקבילות גם במכונים מתחרים. אל תתפתו לסגור סדרת טיפולים במכון שאינכם בטוחים שיכול להביא אתכם לתוצאות שתרצו. לא רק זאת, חשוב לבחור במקום אמין שלא יפקיר אתכם במידה ולא קיבלתם את מלוא השירות או אם נגרמו לכם כוויות כתוצאה מטיפול לקוי.

נעים להכיר – המראה החדש שלכם

מכונות שיזוף בעמידה מומלצותאחרי שהבנו איך עובדות מכונות השיזוף ולמה לנו בכלל לנסות אותן, הגיע הזמן לגשת למלאכה. היתרונות – כל טיפול לא עולה על 12 דקות, ניתן לשזף גם את המקומות שלא רואים אור יום והכי חשוב – השיזוף לא תלוי במצב השמש. ככה שאם תעשו את המחקר המקדים ותקפידו על הנחיות הטיפול אין סיבה שלא תהנו מכל הטוב שמציעים מכוני השיזוף.

עוד בשלב המקדים, חשוב לבחור במכון מוכר הפועל ברישיון ותחת הפיקוח המחמיר של מכון התקנים הישראלי. אחר כך בחרו את סוג המכונה הרצוי, בשוק קיימות כיום מיטות שיזוף בהם הטיפול מתבצע בשכיבה ומקלחון שיזוף בו הטיפול הוא בעמידה. כיום השיטה הנפוצה ביותר בה עושים שימוש המכונים הגדולים והמוכרים הוא מקלחון השיזוף המספק תוצאות ממוקדות תוך מספר דקות.

ומה עם המחיר? כדי לדעת כמה יעלה לכם התענוג, תצטרכו לבחור במספר הטיפולים הרצוי   ולהגיע לפגישת ייעוץ להתאמת הטיפול. טווח המחירים המקובל נע בין 30-70 ₪ לטיפול בודד וסדרה של עשרה טיפולים תתומחר לרוב בעלות של 200-500 ₪. לאלו המחפשים מנוי חופשי וקבוע למיטה או מקלחון שיזוף המחיר הממוצע יהיה לרוב 250-600 ₪. במידה והמכון מציע לכם מחיר מעט יקר מהרגיל בררו מה הוא כולל, לעיתים עלויות הטיפול כוללות גם שירותים נלווים או ביטוח נוסף. אל תהססו לשאול מה כולל המחיר. הדבר נכון גם לטיפולים זולים "מידי"  במקרה כזה, אנו ממליצים לברר פרטים נוספים על המכון ולדבר מטופלים נוספים לחוות דעת נוספת.

כל אלו יחד עם המידע המקדים שתקבלו על המכון והשירותים שמציע הם אלו שיסייעו לכם למצוא את השירות האופטימלי שיביא לכם את התוצאות שחלמתם עליהן.

עשה ואל תעשה במכונת שיזוף

ברכותינו, סגרתם סדרת טיפולים במכון השיזוף הקרוב לביתכם עכשיו הגיע הזמן להכיר את כללי האצבע שיעזרו לכם להגיע לתוצאה הרצויה!

הכל מתחיל בקרם לחות: לפני תחילת הטיפול רצוי להשתמש בקרם לחות ללא רכיבים כימיים הכוללים נפט. בגלל השפעת המכונה על המלנין בגופנו, חשוב לשמור על העור לח לפני ואחרי הטיפול כדי לשמור על הגמישות והחיוניות של העור. הימנעו משימוש בדאורדורנט או איפור שיכול לסתום את הנקבוביות ולגרום לכוויות על העור.

חכו עם השעווה:  גם אם לא תכננתם להשתזף, מריטת שיער בשעווה גורמת לצריבה של העור ואדמומיות. אם תכננתם ללכת למכון שעה אחרי שמרטתם, עדיף שתמתינו, שימוש בשעווה להסרת שיער לפני הטיפול עלולה לגרום לדלקת וגירוי ממושך שיגרום לכם לסבל רב.

ומה עם מיגון? במידה ולא אמרו לכם את זה קודם, אל תנסו לשזף את העפעפיים. האור שפולטות מנורות השיזוף כוללות קרינה שיכולה להיות מסוכנת לכם. חבשו את משקפי המגן לכל אורך הטיפול ואל תסירו אותו עד ליציאה ממכונת השיזוף.

הכן גופך לטיפול:  אנחנו מניחים שאם פניתם למכון שיזוף, זה בגלל שאתם לא בגוון מוקה תמידי. לפני שתתחילו בטיפולים, רצוי להתחיל בשיזוף ראשוני בעוצמה נמוכה עם הפסקות בין טיפול לטיפול. בנוסף, רצוי להימנע משהייה בשמש. שימוש בטכנולוגיית השיזוף המלאכותי בנויה כך שהיא מייצרת שיזוף טבעי על ידי עידוד המלנין בגופנו, "טיפולים משלימים" של שיזוף בחוף הים, עשויים לגרום לכוויות ולהפחית את יעילות הטיפול.

לא רק הכללים הללו, שימו לב להנחיות הטיפול והיצמדו אליהן, זכרו שהמכונים הללו מספקים שירותים לעשרות ומאות משתזפים והם מנוסים עם השירותים שהם מעוניינים לספק לכם.

אחרי שקיבלתם צידה לדרך, הגיע הזמן לפתוח את האינטרנט ולחפש את האחד שיספק לכם גוון קיצי מעורר קנאה גם בשיא החורף.

מכונת שיזוף בעמידה
מכונת שיזוף בעמידה – כל הטיפים

שוקלים שיזוף בהתזה? אחת השאלות הנפוצות ביותר שיש לאנשים היא כמה זמן השיזוף יימשך. אמנם אין תשובה מוחלטת, מכיוון שמשך הזמן יכול להשתנות בהתאם לגורמים שונים, אך אנו יכולים לספק כמה תובנות שיעזרו לך להבין ולהפיק את המרב מחוויית השיזוף שלך בהתזה.

מכשירי שיזוף בהתזה
המדריך האולטימטיבי – מכשירי שיזוף בהתזה

כשמדובר בהשגת זוהר מנשק שמש, ישנן אפשרויות רבות זמינות. ממיטות שיזוף ועד קרמים לשיזוף עצמי, הבחירות יכולות להיות מכריעות. עם זאת, שיטה אחת שצברה פופולריות בשנים האחרונות היא שיזוף בהתזה. 

איך להוריד שיזוף בהתזה
איך להוריד שיזוף בהתזה? טיפים וטריקים שימושיים

הסרת שיזוף בהתזה יכולה להיות משימה מרתיעה, במיוחד אם אתה רוצה למנוע פסים או כתמים לא אחידים. עם זאת, חשוב להסיר ביעילות את השיזוף בהתזה כדי לשמור על מראה טבעי וללא רבב. בין אם יש לך אירוע מיוחד בקרוב או פשוט רוצה התחלה חדשה, הטיפים והטריקים המהירים האלה יעזרו לך להשיג את הסרת השיזוף המושלמת.

בחינת הסיכונים של שיזוף בהתזה

כשזה מגיע להשגת זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV, שיזוף בהתזה הפך לחלופה פופולרית. עם זאת, כמו בכל טיפול יופי, חשוב להבין את הסיכונים הפוטנציאליים הכרוכים בכך. במאמר זה נבחן את השאלה: האם שיזוף בהתזה מסוכן?