פתחתם מכון שיזוף? כך תמשכו לקוחות בחמישה צעדים פשוטים

לפרטים נוספים והצעת מחיר
תוכן עניינים

לפתוח מכון שיזוף זה לא עסק קל, בימים בהם השוק מוצף בתמרוקים ומכונים המציעים שירותים מקצועיים, קל ליפול בין הכיסאות. מיטב המומחים של ענף השיזוף מתמודדים יום יום עם האתגרים והחידושים השונים בתחום בכדי להדביק את הקצב. לאלו שרוצים להתבלט ולמשוך לקוחות, הנה חמישה צעדים מומלצים בדרך לניהול מכון שיזוף מנצח.

הכר את המערכת – מהם בכלל טיפולי שיזוף?

טיפים למכוני שיזוףלא כל מי שבילה בשמש יום או שבוע יכול לפתוח מכון שיזוף ולהתחיל להתפרנס מהענקת שירותים משזפים. עולם השיזוף המלאכותי הוא כזה שבו רק אנשי מקצוע מיומנים יכולים לפתוח מכון.

שיזוף מלאכותי הוא פרוצדורה קוסמטית שגורמת לעור לשנות את צבעו ללא חשיפה לשמש. את התוצאה ניתן להשיג או באמצעות שימוש במתקן ייעודי הכולל עשרות נורות שפולטות קרינה אולטרה סגולה המדמה את אור השמש או באמצעות התזת תמיסה המתקבעת על העור לתקופה של מספר ימים וגורמת לו לשנות את צבעו.

כל אחד מהטיפולים דורש מיומנות שונה ועוד לפני שתתחילו לברר על מקום בו תוכלו לפתוח את המכון, היינו ממליצים לבצע מחקר מקדים ולהעסיק רק אנשי מקצוע מוסמכים בעלי הכשרה מתאימה.

דייקו את השירות המקצועי

עסקים רבים עושים טעות דומה שגורמת להם לסגור את שעריהם מוקדם מהצפוי. מדובר בטעות נפוצה שבה מכונים רבים מציעים מגוון רחב מידי של שירותים וכתוצאה מכך טיב השירותים דל ואיכותם במיוחד בחודשים הראשוניים נמוכה יחסית. לכן היינו ממליצים לכם להתחיל ממספר שירותים מצומצם וככל שתתקדמו ותרכשו לקוחות חדשים, הרחיבו את ההיצע הקוסמטי.

כשאנו מדברים על שיזוף מלאכותי  אנחנו מדברים על שני שירותים עיקריים: מכונות שיזוף ושיזוף בהתזה.

מכונות שיזוף הן מתקן דמוי צדפה או מקלחון אליו נכנסים המטופלים למשך זמן שלא עולה על חצי שעה. המתקן בנוי מעשרות נורות המשחררות קרינה מסוננת ברמה שונה וזאת על מנת להשפיע על הפיגמנט האחראי לשינוי צבע העור בגוף המטופל.

שימוש במכונות שיזוף דורש מיומנות מיוחדת, שכן מדובר בפרוצדורה קוסמטית הכוללת קרינה שחודרת את שכבות העור העליונות. סוג טיפול זה דורש עבודה הדרגתית על העור המטופל והתאמת עוצמת הקרינה לסוג העור, מאפייניו של המטופל והתוצאה המבוקשת.

שיזוף בהתזה מנגד, היא פרוצדורה פשוטה יותר הכוללת התזה אחידה של תמיסה המורכבת מסוכרים וחומרים נוספים המשפיעים על שכבת העור העליונה בלבד וגורמת לעור לשנות את צבעו תוך מספר שעות. שיזוף בהתזה מיועד למי שמעוניין בתוצאות מהירות ונקודתיות לאירוע מסוים ומשך הזמן של הטיפול אינו עולה על דקות בודדות.

הכל מתחיל בפרסום

פרסום נכון למכון שיזוףלאחר שהחלטתם מה השירות שאתם מציעים וחקרתם אותו לעומק הגיע הזמן לפתוח את המכון. מאחר וכיום מי ששולט בפרסום העסקים הן הרשתות החבריות היינו ממליצים לכם להקים עמוד פייסבוק ואינסטרגם המספר על השירותים שאתם מציעים ומחירם.

ככל שתעניקו יותר פרטים ותהיו זמינים, יתחילו לפנות אליכם לקוחות. בקשו עזרה ממכרים וקולגות מתחום השיזוף וקבלו טיפים של מתחילים. גם אם אינכם שולטים בכל הרשתות, מספיק שתקימו את העמודים הללו כדי שלקוחות פוטנציאליים יראו שמדובר בעסק קיים בעל תעודת זהות אינטרנטית.

בתעודת זהות זו, הציגו את הצוות המטפל וניסיונו, הנגישו את כל המידע הרלוונטי ופרסמו סיפורי הצלחה או תמונות של תוצאות הטיפול. בנוסף, הענקת טיפים מקצועיים יכולים לבסס את המקצועיות שלכם ברשת ולמשוך לקוחות חדשים.

מאחר והיום פרסום הוא הוצאה נוספת שרבים העסקים שיעדיפו לוותר עליה, עשו זאת בחוכמה. פרסום בעיתונות עשוי להיות יקר יותר מזה של הרשתות החברתיות לכן היינו ממליצים לפחות בהתחלה להשתמש בשירותיו של איש מקצוע מהתחום על מנת שתעודת הזהות שלכם תראה הכי טוב שאפשר.

העניקו מבצעים

אם יש דרך טובה למשוך את הקהל הישראלי היא ללא ספק דרך מבצע. אנחנו לא מעוניינים שתפשטו את הרגל עוד לפני שהתחלתם, אבל הענקת מחיר משתלם או מבצע היכרות ללא ספק יכול למשוך אליכם לקוחות פוטנציאליים.

הציעו מבצעים לחגים, לטיפול היכרות או לסדרת טיפולים למצטרפים חדשים והדבר יכול למתג אתכם כמכון שמשתלם להגיע אליו. כמובן שאין זה אומר שאפשר לוותר על איכות הטיפולים או הצוות המקצועי. בסופו של דבר אנחנו מעוניינים ליצור את המוצר המשתלם והאיכותי ביותר עבור קהל הלקוחות שלכם.

מכון מוצלח הוא מכון מתוקתק

אם כבר מדברים על איכות או כרטיס ביקור מקצועי, סוד ההצלחה של כל מכון קוסמטיקה הוא בנראות. אנחנו לא מדברים על עיצוב שיגרום לכם לבקש הלוואה מהבנק אלא נראות בסיסית שתמשוך לקוחות אליכם.

בכל סיור, ביקור או תמונות שאתם מעלים לרשת הקפידו תמיד שהמכון יהיה נקי והגייני. בנוסף, בכל פגישת ייעוץ של לקוח פוטנציאלי, הזמינו אותו לסיור בחדרי הטיפולים השונים וודאו שחדר הקבלה נעים ומזמין ובצעו בדיקה יומית במכון בעצמכם. בנוסף, הנחו את הצוות המקצועי להשתמש בכפפות בכל טיפול ולוודא שסביבת העבודה נקייה ונעימה.

מאחר ואנו מדברים על טיפולים קוסמטיים הכוללים או שימוש בקרינה הנובעת ממכונות השיזוף או בהתזת חומר משזף, אי הקפדה על היגיינה עשוי לגרום נזק ללקוחות שלא רק יפחית את הכנסותיכם אלא גם חושף אתכם לתביעות משפטיות.

אל תשכחו לקחת המלצות

איך מושכים לקוחות למכון שיזוףלא משנה כמה תשקיעו אם זה בצוות המקצועי, אם זה בפרסום ואם זה בנראות המכון, הדבר שמעיד בצורה הטובה ביותר על איכותו של כל עסק הוא הלקוחות המרוצים שבו. מהסיבה הזו, הזמינו כל לקוח שזוף ומרוצה שיוצא מהמכון שלכם להשאיר המלצה בין אם זה בדף הפייסבוק ובין אם זה באתר.

למרות הרצון הטוב, לא כל הלקוחות יזכרו לעשות זאת. חלקם יהיו עסוקים מידי, חלקם יהיו עייפים מידי וחלקם פשוט לא מעוניינים. לכן נוכל לתת לכם טיפ קטן והוא להעניק הטבה בין אם קטנה ובין אם גדולה ללקוחות היוצאים.

תוכלו להתחיל מהענקת 5%-10% הנחה על הטיפול הבא או שי צנוע עם פרסום הביקורת. כמו שאמרנו קודם, ישראלים מתי על הטבות. מבין הדרכים למשוך המלצות מלקוחות מרוצים הדרך המומלצת ביותר מבחינתו היא הענקת הנחה על הטיפול הבא. הסיבה לכך היא שגם אם מדובר במטופל שבא לעבור טיפול נקודתי, הידע שמחכה לו הטבה או הנחה תגרום לו לחזור דווקא למכון שלכם בפעם הבאה.

המשמעות של אותן המלצות היא גם תעודת האיכות שלכם. דמיינו את עצמכם פותחים את האינטרנט ומקלידים שם של מסעדה. מעבר לתמונות של האוכל והעיצוב של המקום, תרצו לדעת שמדובר באוכל ששווה את התמורה ולכן תבדקו גם את ההמלצות. מהסיבה הזו בדיוק חשוב מאוד להקפיד לאסוף המלצות ולפרסם אותן שכן הן מה שימשוך או ירחיק לקוחות מהמכון שלכם.

לבסוף ניתן לכם טיפ אקסטרה על חשבוננו, בכל צעד עסקי שאתם עושים ובכל שירות שאתם מציעים, נסו לחשוב כמו צרכן. ברגע שתזקקו את הצרכים של הלקוחות שלכם ואמות המידה שלהם לבחור במכוני השיזוף השונים כך תדעו להתאים את עצמכם לרצונות והבקשות שלכם. בכך אנו מבטיחים תוכלו לנהל מכון שיזוף מנצח!

קרם למכונת שיזוף
קרם למכונת שיזוף – כדאי לדעת מתי משתמשים

קרמים למכונת שיזוף הם מוצרים בעלי נוסחה מיוחדת שנועדה לשפר ולהאיץ את תהליך השיזוף בעת שימוש במכונות שיזוף. קרמים אלו מכילים מרכיבים המסייעים להענקת לחות לעור, מקדמים שיזוף עמוק ועמיד יותר ומגנים מפני ההשפעות המזיקות של קרינת UV.

ספריי שיזוף מומלץ
ספריי שיזוף מומלץ – טיפים וטריקים

שיזוף במהלך ההריון הוא נושא שמעורר לעתים קרובות חששות בקרב אמהות לעתיד. למרות שהשיזוף עשוי להיראות לא מזיק, חשוב לתת עדיפות לבריאות ולבטיחות הן של האם והן של התינוק. עם אמצעי הזהירות והידע הנכונים, ניתן ליהנות מחווית שיזוף בטוחה במהלך ההריון.

מכונת שיזוף
מכונת שיזוף – המדריך המקיף ל- 2023

כשזה מגיע להשגת שיזוף מושלם, מכונות שיזוף הפכו לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב אנשים שרוצים זוהר מנשק שמש ללא ההשפעות המזיקות של קרני UV. מכוני שיזוף מציעים כיום מגוון אפשרויות, כולל שיזוף בהתזה ושימוש בקרמי שיזוף, הכל מתאפשר באמצעות מכונות גאוניות אלו. במדריך מקיף זה נתעמק בעולם מכונות השיזוף, ונגלה את הסודות להשגת שיזוף ללא רבב.

להתגבר על סטיגמה: ביקור במכון שיזוף כסובל מפסוריאזיס

פסוריאזיס הוא מצב אוטואימוני המשפיע על העור וגורם לו להפוך לאדום, לגרד וקשקשי. זה יכול להיות לא נוח, וזה יכול להיות גם מביך עבור מי שסובל מזה. למרבה הצער, יש סטיגמה רבה סביב פסוריאזיס, ואנשים רבים מרגישים מודעים לעצמם לגבי מצבם.

המדריך האולטימטיבי למיטות שיזוף מתקפלות

מיטות שיזוף הפכו לדרך פופולרית להשיג זוהר מנשק שמש כל השנה. עם זאת, לא לכולם יש מקום למיטת שיזוף קבועה. כאן נכנסות לתמונה מיטות שיזוף מתקפלות. מיטות חסכוניות אלה מאפשרות לך לספוג את השמש מתי שתרצה ואז לקפל אותן בקלות לאחסון. 

מכונת שיזוף בעמידה – כיצד לעשות את זה נכון

אם אתם מחפשים דרך מהירה וקלה לקבל זוהר מנשק שמש, מכונת שיזוף בעמידה עשויה להיות בדיוק מה שאתם צריכים. מכונות אלו הן בחירה פופולרית במכוני שיזוף, ומציעות דרך נוחה ויעילה להשיג מראה ברונזה ללא צורך לשכב בשמש במשך שעות. כאן, נחקור את היתרונות של מכונות שיזוף עומדות ומדוע הן עשויות להיות אופציה מצוינת עבורך.